Ploaia …

“Unii oameni simt ploaia. Alții doar se udă.” (Roger Miller)

 

10447661_692506727453060_3738231958040733637_nPic! Pic! Pic… se-aude la geamul camerei mele. Plouă! Sunt fericită!

Îmi deschid laptopul si încep să scriu. Scriu despre ploaie, despre cum reușește să mă trezească la viață, cum îmi dă energie și mă îndeamnă să acționez.

De când mă știu mi-a plăcut ploaia. Îmi place vremea care prevestește ploaia, cea care parcă te-ndemană să ajungi mai repede acasă, unde e cald și bine, unde poți să stai ferită în așternuturi și să asculți “discuția” dintre ploaie și pământ, să asculți sunetul picăturilor ce lovesc tot ce le iese în cale. Îmi place și vremea de după ploaie, mirosul ierbii, liniștea de după furtună. Îmi place să-mi plimb tălpile ude pe iarba proaspăt spălată de ploaie.

În serile ploioase am un ritual al meu, mă pun mai devreme în pat, uneori cu o cană de ceai fierbinte și cartea pe care o citesc, alteori pur și simplu stau, ascult ploaia și cu agenda în mână îmi notez idei, planuri, gânduri. Ploaia mă inspiră. Pentru mine, serile ploioase vin întotdeauna la pachet cu idei și gânduri bune, cu dorințe și determinare.

Peste noapte ideile se odihnesc și așteaptă cuminți dimineața pentru a fi puse în aplicare. Iar noi, după un somn pe cântecul ploii așteptăm dimineața cu și mai multă energie, determinare, liniște și bucurie. A doua zi ploaia poate continua sau poate doar asfaltul ud o sa ne mai amintească de ce a fost cu o seara înainte. Asfaltul ud, ideile scrise pe o foaie și sentimentele de cu o seara înainte. Ideile, sentimentele, gândurile sunt cele cu care  plecăm în suflet în drumul nostru spre liceu, facultate, serviciu. Cu ele în suflet, cu muzica stropilor în urechi si ploaia-naintea ochilor.

Pic! Pic! Pic… se-aude la geamul camerei mele. Plouă! Sunt fericită!

Leave a Reply

