Începuturi de luni

monday morningIubesc serile de duminică, când înainte de a adormi îmi fac planul pentru săptămâna ce stă să înceapă:  “De luni mă apuc de sport”, ” De luni mănânc sănătos”, “De luni citesc mai mult”, “De luni …”.

Iubesc zilele de luni dimineață, când mă trezesc plină de energie și  motivată că o sa fac tot ce mi-am propus, când în jurul meu sunt zâmbete și culori, când mă trezesc înainte să sune ceasul pentru a mă bucura de câteva momente de liniște. Când îmi beau cafeaua pe fugă și plec în agitația din oraș, cu zâmbetul pe buze și credință că de azi, de luni, “mut munții din loc”. Când lumea de pe stradă mi se pare mai frumoasă, mai civizilată, mai zâmbitoare.

Sunt și la mine zile, când ce-mi propun să fac de luni, amân pentru lunea viitoare. Dar despre zilele de luni, diferite de cele în care energia și motivația sunt la cote maxim, vorbim altădată. Acum sunt ocupată să-mi trăiesc ziua mea de luni, cu planuri puse în practică și zâmbete de mulțumire.

Pentru săptămâna asta mi-am propus trei lucruri. Dacă le duc la bun sfârșit, duminică seară, când îmi fac lista pentru următoarea zi de luni, o să sărbătoaresc cu un pahar de vin și jazz. O să mă bucur de momentul meu de relaxare, după o săptămână care a început de luni, cu bine. 🙂

Leave a Reply

