Atelier de scrieri, atelier de bine

10291690_783867468310342_531877705127292521_nE miercuri, 14 mai și afară plouă îngrozitor. Mă uit pe geam. O perdea de ploaie te face să nu mai vezi nimic în fața ochilor, tună, fulgeră și e foarte frig.

Nu o să ies din casă pe vremea asta, îmi zic, plouă prea tare, e frig și tunetele astea mă sperie. 

Da, dar de când încerci să ajungi la cursul ăsta, nu ai cum să-l ratezi acum, îmi spun în gând.

Într-adevăr, am citit de ceva timp despre Atelierul de Jurnalism Narativ și Scriere Personală, am urmărit poveștile pe www.bucatarianarativa.wordpress.com și îmi doream foarte mult să încep acest curs.

Clar, de data asta nu aveam de gând să-l ratez! Mi-am făcut curaj și am ieșit să înfrunt vremea de afară. Și bine am făcut. 🙂

Au urmat cinci săptămâni în care, în fiecare miercuri am simțit că am crescut într-ale scrisului cât alții într-un an. Nu mi-a fost frică de greșeli, de nu e bine. Am scris, am rescris,  am citit, am primit feedback, mi-am luat notițe, am căutat povești, idei și inspirație. Am ajuns să scriu o poveste personală, povestea unui vis, povestea unui blog. Blogul meu, cel la care lucram încă dinainte de a începe atelierul.

Așa a apărut T(h)eam, primul articol de pe acest blog, cel în care am vorbit de frici, de risc, curaj, încredere, vis și împlinire.

În urma atelierului, povestea și blogul meu au prins și mai bine contur, asta și datorită sfaturilor pe care le-am primit de la Ana. Mi-au dat curaj, încredere, mi-au arătat că nu e vorba de nu e bine, ci de pot mai mult. Având-o pe Ana ca lector nu aveai cum să nu fii binedispus la curs deoarece e o persoană mereu cu zâmbetul pe buze, cu multe idei și sfaturi.

Mi-a plăcut că i-am putut descoperi pe ceilalți cursanți prin poveștile de la atelier, că am ajuns să aflăm unii despre alții lucruri pe care nu le-am spune persoanelor pe care le cunoaștem de puțin timp. Mi-a plăcut că am ajuns să ne descoperim în alt mod, cel prin scris.

La întâlnirea pe care am avut-o după ultimul curs, Andra, una dintre colege a spus: “Mi-ar fi plăcut să fie cursul ăsta timp de o lună, în fiecare seara.” Cu siguranță, fiecare dintre noi am fi vrut asta.

Eu știu sigur că o să revin la Școala de Vara de Jurnalism Narativ și Scriere Personală, care începe în 21 iulie. Vreau să caut și mai multe povești, să-mi dezvolt curiozitatea și spiritul de observație, să învăț.

Hai și tu! 🙂

P.S. În poză apare scara de la Fundația Calea Victoriei. Mie mi-a plăcut mult!

Leave a Reply

