Mi s-a făcut dor…

4a33617c8222146f567a2aa70da00cd6 A trecut mult timp de când nu am mai scris și mi s-a facut dor. Și dorul doare. Așa că, iată-mă iar în fața laptopului, cu ceaiul lângă mine, muzica-n urechi și inspiratie multă, ce vine din dorul de a scrie, de a povesti, de a vorbi … cu tine. 🙂

S-au întâmplat multe de la ultima postare. Am învățat să iubesc mai mult, să mă bucur mai mult, să ajut, să dăruiesc.

Mi-am luat timp și m-am bucurat de vară, de zilele ei călduroase, de weekend-urile la mare, cu nisip în păr și bucurie în fața ochilor, de prieteni, de familie, de frumos.

Acum sunt fericită!

Vine toamna, vine iarna, vine frigul. ❤

Ador anotimpurile în care pot să mă bucur mai mult de timpul petrecut în casă, cu ceai și-o carte bună; de filme, de gătit, de povestit, de alergat de la o ceainărie la alta, de la o piesă de teatru la una de operă.

În timpul cât am lipsit, nu am uitat de „Theam”. L-am purtat mereu dupa mine, l-am auzit in fiecare vorba de iubire și de dor. M-am gândit la blogul meu drag și la evolutia lui, dar despre toate astea, nu vorbesc acum. Acum e despre doruri astâmpărate și bucurii. Numai bucurii.

Nu m-am dezis de cele spuse în primul articol de pe blog „Eu mi-am propus să scriu doar atunci când voi avea inspirație, când voi găsi subiecte interesante, când pot vorbi despre lucrurile care mi-au plăcut și-mi plac.”  

Așa că, iată-mă acum cu inspirație, subiecte si mult dor, din nou pe blog!

Bine v-am găsit!

Leave a Reply

