O nouă rubrică pe blog. De ce?

10447138_247970698733821_2299567092024561914_nV-am povestit că din toamna vor apărea noi rubrici pe blog. Ei bine, una dintre ele este cea de Beauty.

Să lămurim câteva lucruri de la început: Rubrica aceasta va fi despre produse cosmetice, sfaturi de îngrijire, experimente, păreri personale, proiecte DIY.

Astfel că, dacă voi scrie articole de beauty, cred că înainte trebuie să știi câteva lucruri despre mine:

Îmi place să-mi las tenul să respire, încerc să mă machiez cât mai puțin si doar în anumite situații folosesc mai mult decât fond de ten și rimel, blush. Nu-mi prea place să fac experimente pe tenul meu, astfel că sunt foarte atentă la produsele pe care mi le cumpăr. De vopsit, m-am vopsit de două ori și doar la salon. Acum două veri am avut ombre, care mi-au plăcut tare, tare mult, iar anul acesta, am încercat câteva șuvițe blonde, care din păcate, nu au prea ieșit. Nu m-am încumetat, până acum, să-mi vopsesc tot părul deoarece îmi place foarte mult culoarea mea naturală.

Probabil acum te întrebi de ce o rubrică de Beauty, având în vedere cele scris mai sus: pentru că în ultimul timp, am început să citesc multe bloguri de beauty, să mă documentez mult mai bine, să compar, să aleg, să găsesc produsul care mă satisface. Am câteva slăbiciuni pentru anumite produse cosmetice și ca orice fată îmi place să am produsele acelea pe care eu le consider indispensabile și da, uneori nu strică și alte câteva pe lângă. Nu strică deloc. 🙂

c5b3bc6056fa52423b392e8652b13894

Îmi plac foarte mult cosmeticele românești, așa că vă anunț de pe acum că veți tot citi review-uri despre ele. E un obicei pe care îl moștenesc de la mama, care folosește multe produse românești deoarece e foarte mulțumită de ele. Acum pot să confirm și eu.

Vei găsi aici și multe produse homemade, de la măști de față și de păr, scrub, până la creme, deodorant și balsam de buze.

De asemenea, mă aștept să aflu și de la voi multe sfaturi, să descoperim împreună produse și să învățăm unele de la altele! 🙂

Sharing is carring!!

***

Să ne înțelegem de la bun început, dacă mie îmi face bine un produs, asta nu înseamna că trebuie să-ți facă și ție bine. Sa știi pe viitor că dacă alegi să cumperi un produs de care eu am fost mulțumită și la tine nu are același efect, vina nu-mi aparține. 😀

Leave a Reply

