Provence…je t’aime!

Primul articol din rubrica de Beauty este despre o gamă de produse care mi-a plăcut încă de când a apărut, chiar înainte să o folosesc. Ceea ce mi-a atras inițial foarte mult atenția au fost reclamele de pe TV, pe care eu le consider absolut geniale. Și-apoi Provence-ul cu ale lui locuri minunate, unde îmi doresc să ajunge cât mai repede.

Cred că deja v-ați dat seama că mă refer la produsele Le Petit Marseillas. Până acum am folosit mai multe produse și pot să vă spun că niciunul nu m-a dezamăgit. Din contră, am numai cuvinte de laudă, din moment ce toată vara am folosit numai șamponul și balsamul din această gamă de produse, dar și gelul de duș și cremă de corp.

Ce am folosit până acum? O scurtă recapitulare:

  • Le Petit Marseillais șampon pentru păr uscat și deteriorat cu miere si lapte de karate
  • Le Petit Marseillais balsam pentru păr uscat și deteriorat cu lapte de karite și miere
  • Le Petit Marseillais șampon pentru păr vopsit și deteriorat cu ulei de șofrănel și afine
  • Le Petit Marseillais balsam pentru păr vopsit și deteriorat cu ulei de șofranel și afine
  • Le Petit Marseillais gel de duș hidratant cu piersici albe și nectarine (care miroase atât de bine, încât și după ce făceam duș, un timp încă se simțea mirosul în baie și persista și pe corp, încât uneori nu mă mai dădeam nici cu cremă de corp)
  • Le Petit Marseillais loțiune de corp hidratantă cu unt de karite, migdale dulci și ulei de argan (mi-a hidratat tare bine corpul, iar mirosul este la fel unul demențial)

1488523_844318762265212_1010056637_n

 În acest articol, voi scrie despre șamponul și balsamul pentru păr normal cu lapte de migdale dulci și semințe de in, care este ultima achiziție din această gamă și cu care m-am înțeles tare bine. Mi-a plăcut mult pentru că îmi descurcă și îmi hidratează tare bine părul. Balsamul, de multe ori, l-am lăsat să acționeze mai mult de un minut și nu mi-a făcut niciun rău. Pe vârfurile mele care sunt într-adevăr fragile și uscate, nu pot să zic că s-au văzut efecte extraordinare, dar mi-a plăcut mult că mi-a lăsat părul mai moale. Bine, eu nu cred că există vreun produs care poate repara vârfurile deteriorate, da, poate preveni, dar în niciun caz nu poate repara.

10721164_844318775598544_1875717792_n

Beneficiile pe care le are uleiul de migdale dulci sunt mai mult decât cunoscute și tocmai de asta mi-am pus în gând să încep să-l folosesc mai mult, dar despre asta v-om vorbi într-un post viitor.

 Dacă voi mai folosi produse Le Petit Marseillais? Cu siguranță! Sunt printre preferatele mele.

Leave a Reply

