Mască de păr Kallos

Dacă tot am scris în primul articol despre produse de îngrijire a părului, să continuăm în aceeași notă. Produsele de la Kallos, mie mi se par foarte bune, iar prețurile lor sunt mai mult decât accesibile. Tocmai de aceea, voi tot scrie despre ele.

Azi scriu despre Masca Regenerantă pentru păr vopsit, tratat cu permanent.

IMG_4800

Masca a fost cumpărată de sora mea și a venit exact la momentul potrivit, pentru că tocmai îmi făcusem niște șuvițe blonde și simțeam că părul meu devenise foarte uscat și greu de domolit. În primele două săptămâni, am folosit-o de două ori pe săptămână, pentru că am vrut să hidratez și îngrijesc părul mai bine și efectele au fost vizibile. Plus că, în opinia mea, masca asta e mai mult un balsam, astfel că, o poți folosi cu ușurință de mai multe ori pe săptămână, nu doar o dată cum ar trebui aplicată o mască. Eu am folosit-o în combinație cu șamponul și balsamul pentru păr normal cu Migdale & In, de la Le Petit Marseillais, despre care am scris aici.

IMG_4814

Ce scrie pe etichetă mie mi se pare că trebuie respectat cu sfințenie este: după spălarea cu șampon, aplică masca pe părul puțin zvântat și las-o să acționeze cam 3-5 minute. În opinia mea, astfel acționează mult mai bine și efectele sunt mult mai vizibile.

10723199_845392415491180_648050195_n

De ce mi-a plăcut?

Mi s-a părut că mi-a cumințit părul, mi l-a hidratat, nu l-am mai simțit atât de uscat și mi l-a descurcat. Prima dată când am aplicat masca, m-am izbit de mirosul bomboanelor cip, pe care le mai mâncam în copilărie, dar după clătire, dispare. Mi-a plăcut mult că are pompiță, astfel că poți să folosești exact cantitatea de care ai nevoie și nu ai cum să irosești.

IMG_4810

Tu ce alte măști de la Kallos ai folosit și ce-mi recomanzi?

Leave a Reply

