Lucruri mici care te fac fericită.

b166e62eb854a9758d27630da06d89c9

Azi m-am trezit dis-de-dimineață, mi-am savurat cafeaua în tihnă și m-am gândit la toate lucrurile simple care mă fac fericită. Am învățat să mă bucur mai mult de lucrurile mărunte, cele care mă fac să zâmbesc și îmi fac ziua mai frumoasă.

M-am gândit să împărtășesc cu voi unele din lucrurile mici care pe mine mă fac fericită .

  1. O dimineață de sâmbătă în care stai și lenevești printre perne
  2. O înghețată.
  3. Parfumul florilor care se răspândește în toată casa.
  4. O carte cumpărată.
  5. Să mănânc prăjitura de care imi era poftă.
  6. Să dansez prin casă pe melodia mea preferată.
  7. Să gătesc.
  8. Să fac o baie lungă pe muzica celor de la Portishead.
  9. Să dorm după-amiaza.
  10. Zâmbetul unei persoane necunoscute în semn de mulțumire.
  11. Zâmbetul unui copil.
  12. Fericirea celor dragi.
  13. Desenele animate din copilărie.
  14. Să mă uit la poze mai vechi.
  15. Să iubesc.

2ee0e2c3e7661046fa9eb340191d7dba

Pe tine ce te face fericită? Care sunt lucrurile acelea mici care-ți fac inima să vibreze?

Leave a Reply

