Stop Imperfecțiuni!

10717652_846545992042489_1823704989_n
Azi scriu despre Crema Stop Imperfecțiuni 4 in 1, de la Yves Rocher. Îmi plac produsele de la Yves Rocher astfel că veți tot citi review-uri despre produsele ele.

Ce scrie pe site-ul Yves Rocher despre această cream?

Crema Stop imperfecţiuni are acţiune 4 în 1 :

  • Reduce coşurile şi punctele negre
  • Netezeşte şi oferă tenului aspect satinat
  • Matifiază timp de 8 ore, graţie formulei sale îmbogăţite cu extract de Gura Lupului, cu acţiune de reglare a excesului de sebum
  • Estompează semnele reziduale ale imperfecţiunilor.

Avantaj: formula sa fără ulei, non-comedogenă, pentru un ten curat şi sănătos.

Produs formulat şi testat sub control medical. Fără parabeni.

10726218_847294715300950_1998773829_n

Ce mi-a plăcut?

Mi-a plăcut foarte mult pentru că are o textură lejeră, non-grasă, se întinde ușor și intră repede în piele. Nu îmi lasă fața deloc uleioasă, nu am simțit nicio senzație de mâncărime sau usturime, semn că s-a înțeles bine cu tenul meu.

Ingredientele de origine vegetală: extract de pulpă de aloe-vera, extract de gura-lupului și extract de aphloia, îi dau un miros foarte plăcut, fresh, care se simte de cum ai deschis capacul. M-a încântat tare mult că e un produs fără parabeni.

Are un tub subțire și astfel pot să scot exact câtă cremă am nevoie, fără să o irosesc inutil. Am folosit-o aproximativ o luna, aproape în fiecare seară înainte de culcare, acum o folosesc din când în când, tot seara înainte de culcare.

10717992_846545965375825_1923802767_n

Ce efect a avut asupra tenului meu?

Mie mi se părea că mi-l făcea mult mai luminos și cât am folosit-o am avut doar mici probleme cu tenul, semn că își făcea treaba bine.

De ce nu am mai folosit-o?

M-am plictitsit de ea, voiam să încerc și altceva.

10717823_846545882042500_420750662_n

Lista de ingrediente: Aqua, Glycerin, Alcohol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Methylpropanediol, Caprylic/Capric Trigliceride, Butylene Glycol, Dimethicone, Cetearyl Alcohol, Hamamelis Virginian Flower Water, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Aphloia Theieformis Leaf Extract, Phenoxyethanol, Isohexadecane, Parfum, Ceteareth-33, Pyrus Malus, Fruit Extract, Behenic Acid, Salicylic Acid, Zinc Gluconate, Silica, Polysorbate 80, Xanthan Gum, Sodium Hydroxide, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Allantoin, Sorbitan Oleate, Tetrasodium Edta, Sodium Benzoate, Citric Acid, Potassium Sorbate.

Preț: Eu am găsit o super ofertă și am plătit 33 de lei pe 2 creme. 🙂

Leave a Reply

