#hair Experiment

10717493_848226928541062_238960564_n

Noutăți de Octombrie sau provocări lunare?

Începând de azi vor apărea pe blog articole în care voi scrie despre “experimentele” pe care urmează să le fac. Hmm… poate e prea mult spus experimente, prea serios și prea impunător. De fapt, vor fi mai mult niște provocări pentru mine, dar poți să le urmezi și tu dacă o să ți se pară interesante.

Despre ce e vorba?

 La fiecare început de lună voi încerca să fac un experiment, care poate să țină o zi, o săptămână, întreaga lună sau poate și mai mult. Urmând ca la finalul experimentului sau chiar pe parcursul lui, să revin cu articole despre cum a fost întreaga experiență.

Să-i dăm drumul! 🙂

10723284_848226965207725_543176071_n

Prima provocare: Hair Experiment (nici nu se putea altfel :D).

Cum a început totul?

Ținând cont că vara tocmai s-a încheiat, iar soarele nu ajută deloc firul de păr, plus vopseaua de când mi-am făcut șuvițele blonde și unde mai pui că mai e și placa și feonul mi-a atacat serios firul de păr și mi-am zis că e nevoie urgentă de o îngrijire mai atentă a părului

Ce urmează?

Primul pas pe care l-am făcut a fost să mă tund. Mi-am luat câțiva centimetri din păr, pentru că voiam să fiu sigură că scap întru totul de vârfurile deterioarate. Apoi, după un lung research, din curiozitate, dar și în cunoștință de cauză am ales produsele pe care le voi folosi în luna următoare:

  • Șampon Argan Plus Keratină, Farmec
  • Balsam Nutritiv Restructurant Argan, Gerocossen
  • Tratament pentru păr cu extract de plante, Kallos
  • Ulei hidratant Argan Plus
  • Spray de păr pentru protecţie termică, Kallos
  • Ulei de cocos

Să le luam pe rând:

10717971_848227058541049_969246054_n

Șamponul Argan Plus Keratină– sunt deja la al doilea tub, dar între cele două am făcut o pauză, pentru că nu pot sa folosesc un șampon foarte mult timp. Dintre toate șampoanele pe care le-am folosit în ultimul an, acesta este singurul care mi-a lăsat impresia că îmi curăță cel mai bine părul. Plus că mi-l hidratează, îl lasă fin și ușor de aranjat.

10723159_848226935207728_1247490133_n

Balsam Nutritiv Restructurant Argan – nu l-am folosit până acum, sunt foarte curioasă să văd cum este. Mi-a luat ceva timp până mi-am balsamul de păr, deoarece nu mă puteam deloc hotărî. Abia acasă, când am făcut pozele mi-am dat seamă că șamponul, balsamul și uleiul de păr au la bază uleiul de argan, care are beneficii spectaculoase și pe care îl folosesc constant în măștile de păr pe care mi le fac acasă și despre care voi scrie în curând.

10723161_848226738541081_103545776_n

Tratament pentru păr cu extract de plante – am mai folost până acum această mască, am tot citit de beneficiile ei uimitoare, dar niciodată nu am reușit să o folosesc pe termen îndelungat pentru a-i vedea efectele. Acum e momentul ei! 😀

10508486_848227145207707_1098371033_n

Ulei hidratant Argan Plus – nu l-am folosit până acum, dar dacă șamponul m-a convins am zis să încerc și uleiul.

10719483_848226951874393_623300470_n

Spray de păr pentru protecţie termică, Kallos– nici pe acesta nu l-am folosit până acum,  dar am citit și auzit numai lucruri foarte bune despre el și-am zis că merită să îl încerc și eu.

10726505_848227168541038_1600024678_n

Despre uleiul de cocos  voi vorbi într-o postare viitoare, dar este fără doar și poate în topul preferințelor mele, când vorbim despre uleiuri miraculoase. Aș putea să spun că momentan se află pe primul loc.

So, astea sunt produsele pe care le voi folosi în următoarea lună. Despre cum, cât și când le-am aplicat, voi reveni cu un alt articol cât mai curând. Sunt tare, tare curioasă cum o să fie. Momentan, după tuns, părul meu arată foarte bine și sper să-și facă produsele cât mai bine treaba și așa să și rămână. Mai mult, l-am măsurat, pentru că sunt curioasă să văd cât va crește într-o lună. Dar despre toate astea, în curând. 🙂

Care e ritualul tău de îngrijire a părului?

4 thoughts on “#hair Experiment

  1. Cât de frumos e bărcănelul ăla cu ulei de cocos şi ce drăgălaşă e eticheta :)De unde e? Masca de la Kallos am avut-o şi eu, îmi place foarte mult. De fapt, mai toate produsele lor sunt ieftine şi bune.

    Like

  2. Hei, Ioana! Bine te-am găsit pe Theam! 🙂
    Borcanul l-am luat de la mama (habar nu am ce a fost în el). Mi-a plăcut și mie mult de tot forma lui și am zis că e perfect pentru a-mi ține “uleiul minune”, eticheta am decupat-o din agenda mea preferată, care e neapărat cu fluturi. :)) Într-adevăr, produsele Kallos sunt foarte bune, iar prețurile lor sunt mai mult decât accesibile. 🙂

    Like

Leave a Reply

