Noi, cei ce am fost.

a48907a0e48fc4f3ebb052b642430d2c

Mă gândesc la tine. Am ochii în lacrimi și-n minte îmi vin doar amintirile frumoase, clipele de iubire, vorbele șoptite pe care mi le spuneai. Mă uit la ultima noastră discuție și nu-mi vine să cred că nu mai pot să-ți scriu, că nu-mi mai răspunzi, că nu mai știu nimic de tine. Nu știu dacă ești bine, dacă m-ai visat, dacă îți e dor de mine.

Mă gândesc la tine și mă doare. Mă gândesc la noi, la zâmbetul pe care îl aveai pe față când mă vedeai, la acel „te iubesc” pe care mi-l rosteai, la glumele noastre, la locurile în care mergeam, la cât de lăudați și frumoși eram. Mă gândesc și îmi e dor. Și dorul doare.

Mă doare, pentru că orice aș face, totul îmi amintește de tine. Simt că port o povară, care începe să fie din ce în ce mai grea. Ce mult s-au schimbat lucrurile de când te-am cunoscut,  acum abia dacă pot să mai merg, abia mă târăsc, printre lacrimi și suferință. S-au adunat atâtea, s-au întâmplat atâtea.

Tu mi-ai promis „Nu o să te fac să suferi” și acum mă uit în jur și e gol. Mă lupt cu amărăciunea din suflet, cu singurătatea și tristețea. Și tu, tu nu ești aici să mă protejezi, așa cum mi-ai promis. Ți-ai făcut numărul și ai plecat. Mi-ai spus „Adio”, fără să te uiți în urmă. Mi-ai spus „Adio” mai repede și mai puternic decât mi-ai spus „Te iubesc”. Te-ai furișat ca un hoț în inima mea și-apoi ai dispărut pe nevăzute. M-ai lăsat doar cu o mare dragoste în suflet și nu știu ce să fac cu ea. Aș fi vrut să te caut, să vin să-ți strig că „te urăsc”, dar nu pot, nu am cum atâta timp cât încă te mai iubesc.

Acum nu mai știu nimic de tine, dar vreau să suferi şi tu, să plângi și să te doară. Eu nu mai am lacrimi să plâng și nici durerea nu o mai simt. Dar tu, cel care până mai ieri ai fost cel mult iubit, tu care mi-ai promis mai mult decât m-ai iubit, tu, care ai plecat luând dupa tine bucăți din mine, tu cel fără milă, tu nu ai cum să plângi, să suferi sau să te doară. Pur și simplu nu poți. Nu atâta timp cât eu o să te mai iubesc.

Leave a Reply

