6 in 1. Așa să fie?

10721354_851968618166893_2098334408_n

 

Într-o postare anterioară vă spuneam că-mi plac produsele de la Yves Rocher și că veți tot citi reviw-uri despre ele. După crema de față 4 in 1 Stop Imperfecțiuni, a venit rândul unui alt produs care promite o mulțime de beneficii, BB-Cream Peau Parfaite 6 in1.

Se pare că vremea produselor 2 in 1 a apus demult, acum din ce în ce mai multe produse se întrec în beneficii, fie 4 in 1, 5 in 1 și chiar 6 in 1. Până acum nu am văzut vreun produs cu un număr mai mare de 6 beneficii, dar tare sunt curioasă dacă există. Însă la cum văd piața, dacă încă nu a apărut, cu siguranță nu va mai dura mult. Ei bine, nouă nu ne rămâne decât să testăm și să ne bucurăm de toate promisiunile lor, asta dacă într-adevăr se adeveresc.

10723183_851968078166947_1695134480_n

Dar să revenim, de la ce am plecat:

Mi-am cumpărat BB cream-ul pentru că la una dintre comenzile pe care le-am făcut, am primit 2 mostre, pe care le-am folosit și instant am zis ca trebuia să o am și eu.

Ce spune producătorul?                                                     

Crema BB Ten sublim acţiune 6 în 1:

  • Hidratează timp de 24 h
  • Uniformizează tenul
  • Estompează imperfecțiunile și urmele de oboseală
  • Netezește
  • Intensifică strălucirea
  • Protejează împotriva agresiunii factorilor externi*.
  • Textura sa ușoară pătrunde uniform în piele.

Cum mi s-a părut?

Cu toate că nu acoperă atât de bine imperfecțiunile, mie îmi place pentru că îmi oferă luminozitate, iar în zilele în care nu vreau să-mi încarc tenul, e cea mai bună variantă. Consistența e una cremoasă, se întinde foarte bine pe față, dar durează doar 3-4 ore. Mirosul este unul foarte plăcut, floral, care pe mine m-a cucerit. Eu am folosit înainte și cremă hidratantă și nu mi-am simțit deloc tenul încărcat și nici nu am avut probleme cu sebumul, dar am aplicat-o și fără cremă hidratantă și mi-am simțit tenul la fel de bine.

Cantitatea este de 50 ml, iar prețul pe care l-am plătit a fost de 35 de lei, pentru că am luat-o la reducere.  Prețul întreg este de 55 de lei. Conține  90% ingrediente de origine vegetală: extract de ceai alb, extract purificator de aphloia. Aphloia Theiformis este o plantă africană cu proprietăți astringente și de protejare a pielii.

10723483_851968104833611_1981715797_n

După cum vedeți, aveam o zgârietură pe mână, pe care am acoperit-o cu cremă. În poza de mai jos e rezultatul.

10726801_851968584833563_438975579_n

O voi mai cumpăra?

Nu cred, dar asta pentru că aș vrea să încerc și alte BB Cream-uri, în niciun caz pentru că nu mi-a plăcut. Da, are acoperire medie spre mică (depinde și ce imperfecțiuni trebuie să ascundă), dar mie mi-a plăcut.

Ingredinte: Aqua/Water/Eau, Hamamelis Virginiana Flowe Water, Glycerin, Dimethicone, Buthlene Glycol, Ethylhexyl Cocoate, Glycine Soja (Doybean) Oil, Alcohol, Cetearyl Alcohol, Talc, Coco-Caprylate/Caprate, Proplyne Glycol, Cetyl Alcohol, Hydrolyzedd Pectin, Selica, Stearyl Alcohol, Ceteareth-33, Parfum/Fragance, Ceteareth-2 Phosphate, Ethyl Linoleate, Methylparaben, Xanthan Gum, Retinyș Palmitate, Tocopheryl Acetate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Allantoin, Ethylparaben, Sodium Hydroxide, Propylparaben, Bht, Tetrasodium Edta, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Aphloia Theiformis Leaf Extract, Camellia Sinensia Leaf Extract, CI 77491/CI 77492/ CI 77499 (Iron Oxides), CI 77891 (Titanium Dioxide)

Leave a Reply

