Unt de corp, The Body Shop

IMG_5016modAcum doi ani i-am luat cadou unei prietene untul cu extract din fructul pasiunii pentru corp, de la The Body Shop. Mi-a plăcut atât de mult încât de atunci am tot zis că o să mi-l cumpăr și eu, doar că mereu îmi luam altceva. Am tot amânat momentul, până când intrând într-o zi în magazin am văzut că avea 30% reducere și am zis că nu mai e cale de întors. ❤

Ce spune producătorul?

Unt pentru corp ce hidratează intensiv pielea până la 24 de ore, răsfățând simțurile cu parfumul dulce-acrișor al fructului pasiunii. Conține: ulei din semințe de fructul pasiuni, unt de shea, ulei din semințe de pepene galben, unt de cacao. Pentru piele normală/uscată.

IMG_5036mod

Cum mi s-a părut?

Mirosul m-a cucerit încă de când am deschis capacul, iar faptul că rămâne pe piele o bună perioadă de timp, a fost un mare plus. Dacă îl folosești seara, e foarte probabil ca dimineața să mai simți o aromă discretă, care nu poate decât să te încânte. Textura este una densă, intră rapid în piele o lasă incredibil de fină și o hidratează foarte bine (chiar se simte diferența atunci când îl folosești). Este perfect și pentru sezonul rece, deși mie mi-a plăcut să-l folosesc mai mult pe timp de vară, pentru că mirosul mi se părea potrivit pentru sezonul estival. Nu se consumă deloc repede, eu îl am de câteva luni, ce-i drep, nu mă dau mereu cu el, mai alternez și cu alte produse.

Recipientul este unul de tip carcasă, pe care pe viitor îl puteți refolosi. Deși nu mă grăbesc deloc să-l termin, eu abia aștept să refolosesc recipientul la unul dintre produsele DIY.

 Prețul untului de corp este de 63 de lei, iar cantitatea de 200 ml.

Sunt curioasă să încerc și alte variante ale untului de corp. Tu pe care l-ai încercat?

IMG_5027mod

Ingrediente:

Aqua, Manteca de semilla de cacao (Theobroma Cacao) Manteca de Karite (Butyrosprmum Parkil), Glicerina, Alcohol cetearilico, Estearato de glicerilo, PEG-100 estearato, C12-15 Alquil benzoato, Palmitato de etilhexilo, Cera de abeja, Aceite de semilșa de ajonjoli (Seasum Indicum), Aceite de semilla de la nuez de Brasil (Bertholletia excelsa), Dimeticona, Fragancia, Caprilli glicol, Fenoxietanol, Aceite de semilla de Passiflora Edulis, Aceite de semilla de pasiflora (Pasiflora incarnata), Limoneno, Goma xantana, Hexil Cinamal, EDTAdisodico, Tocoferol, Linalol, Geraniol, Hidroxido de sodio, Citral, Acido citrico, Rojo no. 33, FD&C Azul 1.

Leave a Reply

