Happy Jar

IMG_5751mod

Ce dacă plouă și afară e mohorât, eu îmi încep săptămână cum nu se poate mai bine. Cu zâmbetul pe buze și veselie. Asta și pentru că de azi înainte, am ales să încep fiecare zi cu câte un gând bun. Și pentru ca acest lucru să fie posibil, mi-am “pregătit” în weekend un borcan plin cu gânduri bune. My happy jar! ❤

IMG_5734mod

Dacă vrei și tu să-ți faci un astfel de “borcan cu gânduri bune”, ai nevoie de:

  • Un borcan
  • Hârtie colorată
  • Culori sau pixuri(colorate)
  • Entuziasm, veselie și multe, multe gânduri bune și motivaționale

Scrie pe fiecare bilet ce-ți trece prin minte, ce crezi ca te-ar motiva, ce ți-ar face ziua mai bună și te-ar îndemna să faci ceva pentru tine sau pentru ceilalți. Adună toate biletele și pune-le în borcan, ca apoi în fiecare zi sau doar în cele în care nu ești în cea mai bună dispoziție să iei un bilet de acolo și să-l citește. Apoi stai un moment și cugetă. Nu-i așa că începi să te simți mai bine? La mine funcționează!

IMG_5739mod

Chiar dacă mi-a luat mai mult timp, eu am ales să scriu de mână citatele, mi s-a părut mai frumos și personal. Dar poți să le scrii și pe calculator și apoi să le printezi.

IMG_5748

Săptămână plină cu gânduri și fapte bune să ai! 🙂

Leave a Reply

