Christmas Gifts #1

Perioada asta e fără doar și poate preferata mea. În casă miroase a scorțișoară, portocală și brad, ascult colinde, fac turtă dulce, am maraton de filme de Crăciun și cumpăr cadouri, multe cadouri, pentru toată lumea.

Așa că, dacă Moș Nicolae e pe-aproape, m-am gândit să încep o serie de postări cu idei de cadouri, care sper eu să vă ajute.

26-236397-Coperta_fata

  1. Primul cadou la care m-am gândit nu putea să fie altul, decât o carte. M-am gândit la Poveste de Crăciun – de Charles Dickens. O puteți găsi la Cărturești, are și 20% reducere. 🙂

fruits-love

  1. Hibiscus, bucăţi de mere, coacăze, fructe de soc, curmale, migdale, aromă, coajă de portocală, scorţișoară, granulat de lămâie și portocale. Tare bun trebuie să fie ceaiul CHRISTMAS PUNCH, de la Camera din față. Pentru serile geroase de iarnă, când te uiți fie la un film sau citești o carte, o cană de ceai e tot ce ai nevoie.

cana

  1. Și-acum dacă tot am cumpărat carte și ceai, ne mai trebuie doar o cană pentru a întregi cadoul. Cana roșie din ceramică “Merry Christmas”, de la JoyJoy e printre preferatele mele. Așa-i că și ție îți place?

hmprod

  1. Puloverul astă de la H&M e preferatul meu și serios că am alergat după el prin mai multe magazine, dar nu mi-am găsit mărimea. Poate sunteți voi norocoase, că tare frumos e.

lum2-600x400

  1. Lumânarea cu răvaș Moon by Dana Rogoz”, în interiorul căreia persoana iubită poate să găsească un mesaj de dragoste, de îndată ce lumânarea va arde.  So romantic! ❤

Sper să te ajute sugestiile mele, dacă nu astea, ne revedem curând cu altele! 🙂

2 thoughts on “Christmas Gifts #1

Leave a Reply

