Ceai de ghimbir și lămâie

Ceaiul de ghimbir și lămâie a devenit deja un ritual al serilor de iarnă. E foarte ușor de preparat, e bun la gust, puțin iute, dar cel mai important e foarte sănătos, deoarece ghimbirul aduce beneficii multiple pentru organismul nostru. În combinație cu lămâia acționează cum nu se poate mai bine, iar efectele se simt imediat. Mai multe despre și cum acționează ghimbirul puteți să citiți aici.

De ce ai nevoie pentru a prepara ceaiul?

  • sucul de la 2 lămâi
  • o rădăcină mare de ghimbir
  • 600 ml apă
  • miere (opțional)

IMG_5969mod

Cum se prepară?

Am pus apa la fiert, iar între timp am curățat ghimbirul, l-am dat pe răzătoarea mare și am stors cele 2 lămâi. Când apa a dat în clocot am adăugat ghimbirul, l-am lăsat să mai fiarbă 1 minut, apoi am închis flacăra, am acoperit și l-am mai lăsat încă vreo 10 minute.

După cele 10 minute, l-am strecurat și abia apoi am adăugat sucul de la lămâi, pe care l-am împărțit în 2 cantități egale (pentru fiecare cană). Opțional, puteți adăuga și miere. Eu nu am folosit miere, pentru că îmi place să beau ceaiul neîndulcit.

Din cantitățile pe care le-am folosit eu, puteți să preparați 2 cești de ceai.

IMG_5991mod

Sfat!

Deoarece ghimbirul are o coajă foarte subțire, care se îndepărtează ușor, dacă folosiți cuțitul veți arunca o cantitate foarte mare din el. Astfel că, cel mai bine se poate curăța cu o linguriță. Încercați și îmi veți da dreptate! 🙂

Să fiți sănătoși!

2 thoughts on “Ceai de ghimbir și lămâie

Leave a Reply

