Produse care mi-au plăcut #1

Morning, ladies,

Hai că încet, încet rubrica de beauty crește. Și crește frumos (vreau eu să cred :D). Sper să tot fie articole ca cel de azi, pentru că scriu despre produse care m-au surprins plăcut, pe care le folosesc cu drag și care își fac foarte bine treaba. Și sunt și foarte ieftine! 🙂

IMG_6214mod

Primul pe listă e șamponul  cu avocado și unt de shea, de la Nectare of Nature. Ce-i drept, văzusem de mult timp marca asta în Carrefour (doar acolo se găsesc), dar mereu optam pentru altceva. Acum i-a venit rândul. Am vrut să cumpăr șampon și balsam, dar pentru că nu am fost atentă am cumpărat 2 șampoane și serios că nu-mi pare rău. Ba din contră, îmi place mult șamponul pentru că îmi lasă părul moale, mi-l domolește și miroase și tare bine. Eu am ales șamponul pentru păr uscat, rebel, dar puteți găsi și alte variante, au o gamă largă de produse. Sunt curioasă să încerc și balsamul de păr. Șamponul costă în jur de 9 lei, 300 de ml. Foarte ieftin.

IMG_6219mod

Al doilea produs e tot un șampon, pe care eu îl aplic ca pe o mască. E vorba de șamponul nuanțator Silver Reflex, de la Loncolor. L-am cumpărat după ce mi-am făcut ombre. Mi-am făcut, adică eu, singură, asta în condițiile în care m-am vopsit doar de 2 ori (ombre și șuvițe) și doar la salon. Dar rezultatul a fost unul bun. Am zis să nu mă plictisesc de culoare și din când în când, capătă reflexe argintii. Serios!

Când am cumpărat produsul, am oscilat între acesta și cel de la Kallos, dar cum nu aveam nicio așteptarea de la ele, am zis să-l iau pe cel de la Loncolor că e mai ieftin. Ei bine, m-am înșelat, șamponul ăsta își face chiar foarte bine treaba. 🙂

colaj loncolor 1

Spuneam că îl aplic ca pe o mască, pentru că mă spăl normal cu șampon, apoi aplic șamponul cu reflexe uniform (doar pe vârfuri), și îl las să acționeze cam 5 minute, clătesc și după pun mască sau balsam. Șamponul costă în jur de 7 lei, eu l-am luat din Cora, dar se găsește peste tot.

colaj loncolor 2

Din păcate, nu am poze before & after, așa că va trebui să mă credeți pe cuvânt.

Și dacă tot suntem la capitolul produse pentru păr, continui cu balsamul Provitamin Repair & Care, Cien, de la Lidl. Un alt produs despre care citisem și auzisem lucruri bune, doar că prețul foarte mic pe care îl avea, aproximativ 5 lei și cantitatea de 300 de ml, nu prea mă încuraja să-l cumpăr.

IMG_6222mod

Asta până am ajuns într-o seară la Lidl, aveam nevoie de un balsam de păr, n-am mai stat prea mult pe gânduri și l-am luat. Prima reacție pe care am avut-o după ce l-am folosit a fost: ”Wow! Ce mult îmi place! De ce nu l-am încercat până acum?”. Mi-a plăcut că îmi cumințea părul și mi-l lăsa mai moale. Îl aplicam doar pe vârfuri și îl lăsam să acționeze 3 minute, poate chiar mai puțin. De reținut: ai grijă să nu folosești o cantitate mare și să te clătești bine pe păr, pentru că altfel s-ar putea să-ți îngrașe foarte repede părul și să ți-l ploștească. Eu am pățit asta. Din dorința de a-l hidrata mai bine și mai repede, am folosit o cantitate cam mare, iar după ce m-am uscat, nu prea se vedea că părul e proaspăt spălat. Pe viitor nu s-a mai repetat. Mi-a plăcut și mirosul, care deși nu e foarte puternic, rezistă câteva ore.

IMG_6230mod

Ultimul produs rămâne de departe preferatul meu. ❤ E vorba de crema hrănitoare, de la Himalaya Herbals. A fost genul de produs despre care nu știi nimic, dar totuși ceva îți spune că e bun. Am găsit o super-ofertă în Kaufland, 2 creme cu 11 lei. Ale mele au fost!

IMG_6198mod

Mi-a plăcut mult crema încă de când am deschis-o pentru că are un miros fresh, care parfumează discret pielea corpului. Textura e ușoară, non-grasă, intră repede în piele și o lasă foarte fină. Mie îmi place să o folosesc mult pe mâini, nu m-am dat deloc cu ea pe față și nici nu cred că o voi face. Pentru față am altă cremă.

IMG_6206mod

Pe lista de ingredient se află Aloe Vera, care hrănește și hidratează, Winter Chery și Copacul Kino Indian, care protejează pielea împotriva efectelor negative ale mediului și ale vremii uscate.

Așa-i că am avut dreptate când v-am zis că sunt produse bune la prețuri foarte mici?

4 thoughts on “Produse care mi-au plăcut #1

Leave a Reply

