Suc de rodie și portocală

După ce am citit mult despre beneficiile rodiei, mi-am propus să încerc să mănânc câte o rodie pe zi. Așa că azi mi-am început ziua cu un suc natural, tare gustos și sănătos, de rodie și portocală.

IMG_6246mod

De ce am avut nevoie?

  • sucul de la 2 portocale
  • o rodie

Cum l-am pregătit?

Am curățat rodia, am scos semințele și le-am pus în blender pentru 1-2 minute. Am strecurat sucul de rodie printr-o sită, pentru a elimina semințele, iar sucul obținut l-am amestecat cu cel de la portocale. Eu l-am băut pe stomacul gol și am așteptat vreo oră până să mănânc.

IMG_6268mod

De ce este rodia atât de bună?

Beneficiile rodiei:

  • este o sursă grozavă de vitamine și minerale: vitamina A, vitamina E, vitamina K, acid folic, calciu, magneziu, potasiu, fier
  • este un puternic antioxidant
  • ajută la scăderea colesterolului rău și la creșterea celui bun
  • întărește sistemul imunitar – o singură rodie pe zi asigură 40% din doza zilnică recomandată pentru adulți, de vitamina C
  • protejează inima
  • scade tensiunea arterială
  • ajută la detoxifierea organismului și la eliminarea toxinelor din corp
  • reglează digestia

“Fiecare sămânță de rodie care ajunge în stomacul tău este o sămânță de viață pentru inima ta!” (Dr Syed Zair Hussain Rizvi)

Să fiți sănătoși! 🙂

Leave a Reply

