Christmas Gifts #3

Am stabilit deja că marți nu sunt 3 ceasuri rele, ba din contră, e vreme de ascultat colinde și de făcut lista de cadouri. Așa că azi revin cu alte propuneri pentru cadourile de Crăciun.

coperta_2818_big1. Recomandarea de carte pentru azi este Povestea vieții mele – Regina Maria. O carte pe care eu aș recomanda-o tuturor femeilor, e o lecție și o poveste de viață impresionantă.

geanta-stejar-inima-model-cusut2. Gențile de la LEMNIA mi se par un cadou inedit, original și tare, tare frumos. Eu am ales acest model.

I253 3.Gel de duș parfumat, lapte de corp parfumat, cremă pentru mâini, toate cu miros delicios de fructe de pădure. Un cadou parfumat, tare drăguț, de la Yves Rocher. Eu le am și pot să vă asigur că miros incredibil de bine, iar mirosul persistă pe corp.

 

Prajiturel1-300x3004. O cană pictată manual, de la Una ca luna. Eu am ales variant Prăjiturel, dar pe site puteți găsi mai multe modele.

 

Untitledpulover5. De când l-am văzut în magazin, mi-am zis că puloverul Om de zăpadă e perfect pentru zilele de Crăciun. ❤

Voi ce ați mai trecut pe lista de cadouri?

 

 

 

One thought on “Christmas Gifts #3

Leave a Reply

