Super uleiul hidratant pentru păr

Acum ceva timp, am scris un articol despre produsele pe care le folosesc sau urma să le folosesc pentru păr. Doar că, așa cum am menționat și atunci, nu apucasem să folosesc Uleiul hidratant ArganPlus. L-am cumpărat mai mult din curiozitate (v-am spus că îmi plac mult brand-urile românești și am mare încredere în ele), dar și pentru că șamponul ArganPlus jojoba e foarte bun. A fost șamponul pe care l-am folosit pe timp de vară și cu siguranță voi reveni curând la el.

IMG_6478mod

Ce spune producatorul despre Uleiul hidratant ArganPlus?

“Special conceput pentru a disciplina firele de păr rebele, uleiul hidratant leave-in eteri un plus de strălucire şi luminozitate părului. Beneficiile uleiului de argan asupra părului sunt multiple: previne despicarea firelor de păr, repară părul deteriorate, hidratează părul uscat şi friabil, îi redă strălucirea şi elasticitatea.”

Cum mi s-a părut?

Încă de când am citit beneficiile uleiului, mi-am zis că fără doar și poate, e exact de ce are nevoie părul meu. Îl folosesc de aproape două luni, încă își face treaba foarte bine, nu m-am plictisit și nici nu mă gândesc să renunț la el.

IMG_6480mod

Eu îl aplic uneori și pe părul umed, cu câteva minute înainte să-l usuc cu foehnul. De cele mai multe ori, îl folosesc exact așa cum este recomandat, pe părul uscat, de obicei, înainte să plec de acasă, pentru a fi sigură că părul meu este hidratat și protejat. Folosesc cam 2 picături, pe care le uniformizez pe suvițele de păr, cu accent pe vârfuri.

IMG_6466mod

Uleiul are un miros foarte plăcut, fresh, încă nu mă hotărâsc dacă a cocos sau e un miros floral, care persistă câteva ore bune pe păr. Îmi place mult că nu-mi încarcă părul, nu mi-l îngrașă, mi-l domolește, iar firele de păr nu mai sunt așa de despicate. Asta și pentru că am început să-l folosesc imediat după ce m-am tuns. V-am mai zis că eu nu cred în produsele care promit că îți repară părul deteriorate, în schimb cred că pot să prevină deteriorarea lui.

IMG_6492mod

La capitolul strălucire, nu prea a bifat, adică nu a avut efectul wow, la care mă așteptam, dar mă mulțumesc că-mi hidratează și domolește firele rebele. Îmi place mult că are pompiță, astfel că pot să folosesc exact cantitatea pe care mi-o doresc.

IMG_6476mod

Prețul este în jur de 23 de lei, iar cantitatea este de 100 de ml, iar Îl puteți comanda aici, de pe site-ul Farmec. Mai mult, dacă vă comandați produse în valoare de 100 de lei, puteți să primiți Carnețelul Fericirii 2015, care arată tare bine, e super vesel și colorat. 🙂

Voi ați încercat produsele din gama ArganPlus?

2 thoughts on “Super uleiul hidratant pentru păr

Leave a Reply

