Winter Care

Mai sunt 7 zile pâna la Crăciun! 7 zile!! Vă vine să credeți??  ❤ ❤

Știți cum scriu articolul ăsta? Am lângă mine o cană mare de ceai de iarnă, ascult colinde și sunt toată înfofolită în plapumă! A, da, iar la geam luminează instalația. Nu m-am putut abține și mi-am pus și anul acesta instalație! V-am spus că iubesc Crăciunul sau v-ați dat singure seama? 😀

large

Acum să vă povestesc puțin despre articolul de azi. Am zis că dacă tot mai e o săptămâna până la Crăciun și poate încă nu ați terminat lista de cadouri, să vin în ajutorul vostru și cu alte idei, pe lângă cele pe care le puteți găsi deja aici, aici și aici. Mai exact, timp de 7 zile, vă voi povesti despre câteva produse special create pentru această perioadă, care miros incredibil de bine, pe care eu le am și pe care le puteți cumpăra și voi, fie pentru a vi le face singure cadou, fie pentru a le dărui altcuiva.

Primul pe listă este gelul de duș, Winter Care, de la Dove.

10849660_885694244794330_1259273389_o

Deși am o grămadă de geluri de duș (în ultima vreme am dezvoltat o obsesie pentru ele), de cum am mirosit gelul de duș Winter Care, mi-am zis că nu plec din magazin fără el. Prețul este în jur de 11 lei, la fel ca toate gelurile de duș, de 250 de ml,  de la Dove. Eu l-am luat din Auchan, nu știu dacă există și în alte alte locuri, eu nu am mai vazut

Dacă mirosul m-a convins încă din magazin, am fost tare curioasă să văd și cât de bun e gelul.

IMG_6297mod

Ce spune producătorul?

Gelul de duș nutritiv Dove Winter Care, cu o formulă ce conține tehnologia inovatoare Nutrium Moisture™, curăță delicat și hidratează pielea în profunzime. Astfel, pielea ta va fi fină și catifelată chiar din timpul dușului.

Cum mi s-a părut mie?

Mi-a plăcut foarte mult. 🙂 Chiar am simțit că îmi hidratează pielea foarte bine, mai mult, cred că e printre singurele geluri de duș, folosite până acum, după care nu am mai simțit nevoia să mai aplic și cremă hidratantă și, cu toate astea, nu mi-am simțit deloc pielea uscată. Îmi place mult consistența lui, e una cremoasă, pare a fi mai degrabă o cremă de duș, decât un gel. Mi se pare gelul de duș ideal pentru sezonul rece! ❤

colaj dove

Dar stați pe aproape, să nu credeți că e singurul gel de duș pe care îl folosesc în sezonul rece. Revin și cu alte propuneri la fel de delicioase și parfumate!

3 thoughts on “Winter Care

Leave a Reply

