Răsfăț de sărbători

Mai sunt 6 zile până la Crăciun. ❤

Eu de ieri am început să cumpăr primele cadouri pentru Crăciun. 🙂 Și, deși am ajuns devreme în mall (am fost în Afi), era atât de aglomerat, încât aveai impresia că e o zi de weekend. Cu toate că știam (oarecum) ce vreau să cumpăr, tot am ajuns să stau vreo 5 ore, am intrat de vreo 3-4 ori în același magazin, m-am uitat, am probat și am plecat tot fără să iau unul dintre cadouri. Nu-i nimic, azi o iau de la capăt. :))

Dar până atunci, vreau să vă povestesc despre produsele pe care le-am primit sâmbătă, de la Yves Rocher, la XmasBeautyChallenge.

IMG_6375mod

Despre experiența XmasBeautyChallenge au scris Aleka, de la Sunshine-Sarah și Iuliana, de la Beauty by Jules. Eu am luat parte la întreaga aventură, ca cititoare a blogului From Mona with Gloss. Pot să vă spun că am petrecut o zi tare frumoasă, cu multă veselie, atmosferă de Crăciun, multe surprize și cadouri. Mă bucur că le-am cunoscut pe fete și că am avut posibilitatea să iau parte la un eveniment așa de bine gândit și organizat.  🙂

De la Yves Rocher am primit mai multe produse, dar azi o să vă arăt Crema fondantă pentru corp, Pudra sidefată pentru corp și Gelul de duș sidefat, din colecția Fruits Noirs. Deși nu am apucat încă să le testez, pot să vă spun că miros incredibil de bine.

IMG_6378mod

 Crema pentru corp cu textură fondant este delicios parfumată cu aroma Fructelor de pădure și are în compoziție unt de Karite și ulei de Migdală Dulce.

IMG_6384mod

Dintre toate cele 3 produse, cel mai mult mi-a atras atenția Pudra sidefată pentru corp, pe care abia aștept să o încerc.

Pudra delicată înnobilează corpul cu particule sidefate și parfumează pielea cu aroma Fructelor de pădure, oferindu-i pielii aspect sublim și satinat.

IMG_6390mod

O ploaie de particule sidefate la duș, este exact ce ai nevoie pentru a simți spiritul Sărbătorilor de iarnă!

IMG_6396mod

2 thoughts on “Răsfăț de sărbători

  1. Mă bucur mult că te-ai simțit bine la Xmas Beauty Challenge. Să folosești cu drag produsele. Și eu tot pudra sidefată de-abia aștept să o încerc 🙂

    Like

Leave a Reply

