4 zile până la Crăciun

Mai sunt 4 zile până la Crăciun! Atât de puțin. ❤

Sper că deja ați cumpărat o parte din cadouri și nu o să vă aglomerați pe ultima suta de metri. Dacă totuși încă nu v-ați hotărât ce să cumpărați, vă propun și azi câteva variante de cadou: o cremă de mâini, un balsam de buze și un gel de duș exfoliant. Produsele sunt tot de la Yves Rocher, fac parte din gama Fruits Rougers și le-am primit tot la XmasBeautyChallenge.

IMG_6339mod

Până acum eu am încercat doar crema de mâini, care a devenit momentan preferat mea, și balsamul de buze. Normal că mirosul de fructe roșii m-a cucerit de la început. 🙂

IMG_6359mod

Crema de mâini o folosesc în fiecare zi, de atunci. Îmi place mult textura, care este non-grasă, se absoarbe rapid și îți lasă pielea catifelată.

IMG_6345mod

Încă nu am folosit gelul de duș exfoliant, dar simt că o să-mi placă tare mult. Textura delicată a semințelor de fructe, 100% naturală, permite utilizarea zilnică.

IMG_6373mod

Balsamul de buze l-am încercat de câteva ori și-mi place că-mi lasă buzele moi și mi le hidratează. E pefect pentru sezonul rece. ❤

Din aceeași gamă, mai puteți găsi săpun gel pentru mâini și gel de duș parfumat.

Pentru mai multe informații, puteți intra pe http://www.yves-rocher.ro

Leave a Reply

