Sfârșit de 2014 și început de 2015

welcome 2015_mod

Morning,

Bine v-am regăsit! 🙂  Am revenit după o vacanță în care am avut timp suficient să mă bucur de zilele libere, de sărbătorile de iarnă, de familie, de zăpadă, de prieteni. M-am relaxat, m-am întâlnit cu prieteni vechi, am cunoscut persoane noi, am citit, am ieșit, m-am distrat, am mâncat de toate, nu mi-am pus (aproape) nicio restricție. :)) Ce mai, vacanța aceasta a fost una cu multe întămplări și evenimente, de toate felurile.

cafea_mod

Anul acesta a fost primul în care mi-am făcut serios o listă cu obiective. Poate și pentru că 2014 a fost un an cu multe întâmplări, din care am avut atât de mult de învățat. A fost un an în care m-am maturizat și am realizat cu adevărat cât de mult contează și te pot influența oamenii din jurul tău.

De departe, cel mai important moment din 2014 a fost lansarea blogului. Theam a apărut la mijlocul lunii iunie și de atunci, deși au fost și câteva pauze, care sper să nu se mai repete, Theam rămâne locul în care investesc timp și energie, dar care în același timp mă bucură și relaxează.

Untitled

Am intrat in 2015 numai cu gânduri bune, cu planuri și multe idei, dar mai ales cu dorință de a le îndeplini. 🙂

  • Să am grijă ce, cât, cum și când mănânc

Mie îmi place să mânănc (mult), deși lumea din jurul meu nu-mi dă dreptate decât atunci când petrece un timp îndelungat cu mine. Vreau să acord o importanță mai mare modului în care combin alimentele, cantității pe care o mănânc, dar mai ales numărului gustărilor pe care le mănânc. Pentru că dacă pe cele 3 mese le respect, la gustări mai trișez și din 2, uneori fac 4. 😀

  • Să fac sport

Acesta e un obiectiv prioritar! Și nu, la mine nu merge să fac sport acasă. Am încercat, dar pur și simplu nu dă rezultate. Eu trebuie să merg la sală, doar atunci mă țin de treabă.

  • Dietă de detoxifiere

De mult timp am așa ceva în plan, am mai ținut câte o zi, dar apoi am renunțat. Acum mi-am făcut un plan și tare curioasă sunt să văd ce o să iasă.

  • Să citesc mai mult

Mie îmi place să citesc, dar îmi doresc să citesc și mai mult. Și cum am tot văzut zilele astea pe Facebook, poza de mai jos, am zis să încerc și eu să răspund provocării. Așa că dacă aveți sugestii de cărți, le aștept.

10830109_10203317168074753_8489884046370683799_o

  • Să mă uit la mai multe filme și seriale

Neapărat! Am un mare minus la capitolul acesta, dar încerc să recuperez. Așa că aștept recomandări, să-mi pot face o listă lung din care să am ce să aleg.

  • Să fiu mai organizată

Da, am mare nevoie de asta. Tocmai de aceea prima carte pe care m-am apucat să o citesc anul acesta este Musai List, Cum să îți organizezi timpul în așa fel încât să muncești eficient, să faci loc pentru ce-ți place și să te bucuri de fiecare zi, Octavian Pantiș. Mai mult, mi-am cumpărat tot felul de accesorii de birou, agende, pixuri și markere colorate, care să mă ajute să fac asta.

IMG_6751mod

  • Să călătoresc mai mult

Deja am în cap mai multe destinații, abia aștept să încep să planific o călătorie. Pentru că dacă ceva îmi iese tare bine, asta e sigur. ❤

  • Să ies mai mult

Mie îmi place tare, tare mult să descopăr locuri faine din București, ceainării, cafenele. În 2014 am cam tras chiuliul, dar pe final de an, am încercat să recuperez.

 ***

Cam astea sunt obiectivele pe care le împărtășesc cu voi, nu sunt toate, pentru că mai am multe idei și planuri pe care le țin doar pentru mine! Dar de unele veți afla cu siguranță și voi! 🙂

A fost o postare mai lungă, sper că ați avut răbdare să o citiți până la final, dar îmi era dor să scriu.

 Vă doresc să fiți sănătoși, să aveți un an bun, frumos, să vi se îndeplinescă toate dorințele și să vi se întâmple numai lucruri frumoase! 🙂

Leave a Reply

