Milk & Honey Gold

Când ajung acasă, îmi place să dau năvală în cosmeticele mamei. Cred că multe dintre articolele care vor urma ar putea fi adunate într-o categorie pe care aș denumi-o „Din trusa de cosmetice a mamei”.

10899663_901842316512856_74757252_nmod_prima poza

Printre primele produse de care m-am bucurat au fost cele din gama Milk & Honey Gold, de la Oriflame. Știam că mamei îi place mult cum miros produsele astea și aveam o banuială că o să găsesc acasă ceva din gama asta. Ei bine, am avut noroc și nu m-am bucurat de un singur produs, ci de trei: lapte demachiant, cremă de zi și balsam de păr.

Ce spune producătorul vs. Cum mi se s-a părut mie

20141227_162941mod

Lapte demachiant Milk & Honey Gold – Lapte demachiant cu textură cremoasă, pe bază de extracte din lapte şi miere. Îndepărtează delicat machiajul şi impurităţile, lăsând tenul curat, hrănit şi hidratat. Masează pe faţă şi gât, apoi şterge cu apă sau o dischetă demachiantă.

Eu folosesc de ani buni doar loțiune micelară și nu am vrut să aplic și altceva pe față, așa că am folosit laptele demachiant doar pentru îndepărtarea machiajului din jurul ochilor. Mi-a plăcut că a îndepărtat foarte bine machiajul, nu m-au usturat deloc ochii, iar faptul că are pompiță îi aduce un punct în plus, pentru că e mult mai ușor de utilizat și nu  prea ai cum irosești din cantitate.

20141227_142330mod

Cremă de zi Milk & Honey Gold – Cremă de zi cu efect vizibil de hrănire a tenului uscat. Extractele din lapte şi miere revitalizează şi catifelează pielea, conferind tenului un aspect luminos. Se absoarbe rapid şi continuă să hidrateze de-a lungul întregii zile.

De cremă m-am bucurat cel mai mult, pentru că nu știu cum am făcut, dar mi-am uitat crema mea de față la București și nu puteam să stau atâtea zile fără să folosesc o cremă hidratantă, plus că era și foarte frig afară. Tenul meu s-a înțeles foarte bine cu ea. Eu am un ten sensibil, care se înroșește destul de repede dacă vreun produs nu-i face bine. Dar, chiar am simțit cum crema de zi Milk & Honey Gold îmi hidratează și catifelează tenul, după fiecare aplicare mi-l lăsa foarte fin.

20141227_162626mod

Mi-a plăcut foarte mult ambalajul, pe care abia aștept să-l refolosesc. Mi se pare o cutiuță mică și tare drăguță, care va fi perfectă pentru unul dintre proiectele mele DIY. 🙂

20141227_163406mod

Balsam de păr Milk & Honey Gold – balsam îmbogăţit cu ingrediente de origine organică – proteine hrănitoare din lapte şi extracte hidratante din miere. Îngrijeşte, descurcă şi hrăneşte părul, conferindu-i un minunat aspect strălucitor şi sănătos. Are o textură catifelată şi un parfum rafinat.

Dintre toate cele 3 produse, balsamul de păr are cele mai multe minusuri. Și chiar l-am folosit pe toată durata vacanței, tocmai pentru că am vrut să mă conving de „puterea” lui. Dar nu, nu mi-a plăcut, aveam impresia că părul meu e foarte uscat, chiar nu mi-l simțeam hidratat, plus nu mi-l domolea deloc. Am zis inițial că poate e de la apă (nu știu dacă și voi vă ghidați după asta sau e o ciudățenie de-a mea), dar culmea, eu mereu eram mulțumită de cum îmi făcea apa de acasă părul, deci nu, sigur nu era de la apă. Balsamul nu m-a dat pe spate și cu siguranță nu l-aș recumpăra.

 Voi ce produse ați folosit din gama Milk & Honey Gold?

Pe mine mă mai tentează:

  • Cremă hidratantă de duş Milk & Honey Gold
  • Cremă de baie Milk & Honey Gold
  • Exfoliant cu zahăr pentru corp Milk & Honey Gold
  • Săpun lichid pentru mâini Milk & Honey Gold
2 thoughts on “Milk & Honey Gold

Leave a Reply

