Lazy Saturday routine #1

Cum spuneam în postarea Sfârșit de 2014 și început de 2015, am intrat în noul an cu gânduri bune, planuri, multe idei și surprize. Prima surpriză pe care v-am pregătit-o a fost schimbarea temei de pe blog. Îmi place mult mai mult cum arată acum. Mi se pare mai aerisit, organizat și ușor de urmărit.

a66ca5c9f6533fdd871913e669535ddbmoooooooooooood

Dar surprizele nu se opresc aici. O nouă rubrică își face loc, începând de azi, pe blog. Lazy Saturday routine e o poveste despre cum îmi petrec zilele de sâmbătă. Fie că merg într-un loc drăguț care mi-a plăcut și vreau să vi-l recomand, citesc o carte bună, mă uit la un film, gătesc ceva bun, plec într-o scurtă excursie, voi scrie aici despre asta. Articolele vor apărea sâmbătă, duminică sau poate chiar luni, depinde și de activitățile pe care le voi face.

Azi am avut parte de o zi tare relaxantă și am profitat din plin de soarele de afară. M-am plimbat puțin pe Lipscani și am ajuns la Librăria Antic Exlibris. De acolo îmi cumpăr cele mai multe agende, carnețele, dar și cărți. Sunt multe cărți în engleză, din diverse domenii: fashion, make up, bucătărie, desen. Mai multe puteți să găsiți pe site-ul lor: www.anticexlibris.ro.

IMG_6810mod

Eu azi mi-am cumpărat:

  • O agendă My Life

IMG_6823mod

  • Sticky Notes Folder

IMG_6819mod

  • Recipe Cards

IMG_6831mod

  • Weekly Planner

Dintre toate, cel mai mult îmi place Recipe Cards, pe care abia aștept să-l umplu cu tot felul de rețete, iar Weekly Planner îl consider indispensabil. Doar v-am zis că vreau să-mi organizez mai bine timpul. 🙂

IMG_6815mod

De acolo am plecat super mulțumită de tot ce am luat, spre Starbucks, Hanul lui Manuc. De când s-a deschis mi-am tot propus să ajung acolo. Mi-a plăcut tare, tare mult cum este înăuntru și deși îi simt lipsa cafenelei din Afi Palace Cotroceni, parcă tot mai frumos și bine m-am simțit acolo.

Am avut o discuție tare amuzantă cu baiatul de la bar. L-am întrebat dacă mai au GingerBread Latte și el mi-a răspuns cu un zâmbet larg: Avem, dar doar la secret, acum că ai întrebat, sunt nevoit să-ți împărtășesc secretul să-ți și dau ce ai cerut.  Atunci, un GingerBread Latte secret, să fie, i-am răspuns eu.  :)))

10904944_10203455054763597_2001867506_nmodGingerbread Latte-ul meu secret

Dacă încă nu ați ajuns la Starbucks, Hanul lui Manuc, să mergeți. Mie îmi place foarte mult conceptul. Spațiul e foarte mare, are parter și etaj. Eu am stat la parter, dar data viitoare, vreau să merg la etaj, unde am văzut din poze că e tare fain, sunt cărți, obiecte vintage, iar pereții sunt pictați.

10913597_10203455183566817_468530876_nmod

Mereu mi-a plăcut cum își prezintă cei de la Starbucks, noile sortimente de cafea. ❤

După aproape 2 ore de relaxare, pe care le-am petrecut acolo, am plecat în Magazinul Unirea și deși nu aveam de gând să-mi cumpăr nimic, tentația a fost prea mare. Plus că e perioada reducerilor.

IMG_6840mod

Acum am ajuns acasă, mi-am făcut un ceai de fructe cu măr și scorțișoară și vreau să mă apuc de o nouă carte, Mă numesc Roșu, de Orhan Pamuk. Ați citi-o?

moood_carte

Ceaiul l-am luat azi din MegaImage. Până acum nu am încercat niciun ceai de la 5 o’clock tea time, dar e tare bun. Am văzut că sunt mai multe variante, abia aștept să le încerc și pe celelalte.

Voi ce cum ați petrecut ziua?

Seară liniștită și o duminică faină să aveți! 🙂

Leave a Reply

