NOTD #1

Îmi place mult nuanța nude pentru unghii, buze, ochi și haine. Întreaga paletă a acestei culori, fie că e puțin mai deschisă sau închisă, rămâne preferata mea. Așa că atunci când s-a deschis DM, în Centrul Comercial Auchan Drumul Taberei, am profitat de reducerile care au fost și mi-am luat nu una, ci trei oje, de la Maybelline. Cum să mă hotărăsc la una, când toate culorile mi-au plăcut?

20141231_123021mod_numere

O să vă prezint ojele, de la culoarea cea mai deschisă, la cea mai închisă, tocmai pentru că vreau să respect o oarecare ordine.

IMG_6617mod

Prima pe listă este nr. 829. Așa cum puteți vedea și în imagine, oja are o pensulă mult mai groasă și stufoasă. Nu știu dacă e vorba de o întreagă colecție de astfel de oje sau sunt doar câteva culori. Cert e că pentru mine acesta a fost un dezavantaj. Pur și simplu, aveam impresia că-mi “spoiesc” unghiile. A trebuit să am mare grijă, să nu depășesc conturul lor, iar manichiura să arate bine. În schimb, culoare îmi place tare, tare mult! ❤

20141231_150010mod

Vă las mai jos o poză, să puteți vedea și face diferența între cele 3 pensule.

IMG_6623mod

Cea de-a doua ojă, cea cu nr. 301, e o nuanță nude tare plăcută, ce oferă unghiilor un aspect îngrijit și curat.

20141231_120912mod

A treia ojă, nr. 227, face parte din colecția Stripped Nudes, e o culoare maro-nude, care seamănă tare bine cu cea a cafelei cu lapte. La a doua și a treia ojă, pensula e una normală, astfel că aplicarea ei se face ușor și rapid.

20141231_122352mood

Voi ce culori preferați să purtați pe unghii?

One thought on “NOTD #1

Leave a Reply

