Suc de portocale, lămâie și ghimbir

Cum vă spuneam încă din articolul cu planurile pentru 2015, mi-am propus să țin o dietă de detoxifiere. Așa că fac pași timizi pentru a-mi atinge obiectivul. Aproape zilnic, depinde cum îmi permite și timpul, încerc diverse combinații de sucuri, să văd care îmi place mai mult, ce ar trebui să mai adaug sau nu la suc, pentru a fi bun, sănătos și gustos.

De data aceasta mi-a ieșit un suc tare bun, pe care l-am băut rapid.

Ce am folosit?
  • sucul de la 3 portocale
  • sucul de la o lămâie
  • 1 bucățică de ghimbir ras
  • praf de turmeric

IMG_7068mod

Pentru a obține sucul de la lămâi și portocale am folosit storcătorul manual, iar ghimbirul l-am curățat și tăiat bucațele. Am amestecat tot într-un pahar și am adăugat un praf de turmeric. Bun și sănătos!

IMG_7089mod

Voi ce sucuri vă pregătiți?

Să fiți sănătoși! 🙂

2 thoughts on “Suc de portocale, lămâie și ghimbir

Leave a Reply

