BEAUTY SWAP BY BEAUTY BAROMETER

E deja vineri și eu nici nu știu cum a trecut săptămâna, pentru că am fost prinsă cu o mulțime de treburi. Acum mă pot bucura că vine weekend-ul, cu toate că nu-l așteptam cu nerăbdare pentru că nu mă simt deloc obosită. Asta și pentru că, așa cum o zi bună se cunoaște de dimineață, așa și o săptămână bună se cunoște după ziua de luni. Și ziua mea de luni a fost una perfectă, credeți-mă pe cuvânt.

Luni am participat la primul eveniment în calitate de blogger de beauty. ❤

10904573_657480611041921_7325838372990757848_o

Încă de când mi-a povestit Ana-Maria despre ce e vorba și m-a invitat la eveniment, abia așteptam să se întâmple. Eram așa de curioasă, citisem pe blogurile fetelor despre evenimentele la care participă, despre atmosfera faină care e acolo și tare îmi doream să iau și eu parte. Să vă mai zic cât de mult m-am bucurat? Cred că v-ați dat deja seama.  🙂

Dar vai, să nu credeți că a fost așa ușor, ba chiar deloc. S-a lăsat cu multe emoții, bâlbâieli și întrebări. Dar ce să vezi, până am ajuns acolo, parcă au înghețat emoțiile, de la cât de frig era afară. Și așa m-am relaxat, am cunoscut multe din bloggerițele pe care le citeam de ceva vreme și m-am simțit ca un copil, care face schimb de abțibilduri și își face prieteni noi.

10917221_660320394091276_8231062409679311809_o

Dar stați, că nu v-am povestit despre eveniment și sigur nu înțelegeți nimic.

Ideea care a stat la baza întregului eveniment a fost schimbul de produse între bloggerițe. Acum mă înțelegeți de ce vă spuneam că m-am simțit ca un copil, care face schimb de abțibilduri? Vă mai aduceți aminte de albumele pe care le completam când eram mici? La noi la scară era mare nebunie, făceam mereu schimb între noi, fie că aveam dubluri, iar uneori dădeam 3 abțibilduri la schimb, pentru unul singur, cel pe care foarte rar puteai să-l câștigi. Ei, cam așa am simțit eu că a fost întreaga atmosferă și întreaga seară, cu multe zâmbete și voie bună.  🙂

10917048_682120411886866_6613711468423550540_o

Alături de noi au fost și câtiva invitați, Adina Halaș, care ne-a vorbit despre produsele cosmetice pe care și le pregătește ea. Vă amintiți că pentru deodorantul DIY m-am inspirat și de la rețeta ei? Așa că am urmărit-o cu mare atenție.

Pavlina Marinova – CEO Pick N Dazzle ne-a povestit despre cutiuțele minunate, iar Mihaela, de la Vectem, o marcă de dermatocosmetice din Spania, ne-a vorbit despre produsele lor. Gina de la școala de machiaj Academia Startline, ne-a încurajat să scriem în continuare și să facem numai lucruri frumoase pentru noi și blogurile noastre.

10497464_660317384091577_3233305992546965737_o

Evenimentul a avut loc în Inspire, iar sponsorii au fost Cosmetic Plant, Farmec – Gerovital, Oriflame, Max Factor, Pick N Dazzle, Vectem, Flormar si Magnifique Skin. Dana ne-a asigurat un colț de răsfăț și le-a machiat pe unele dintre noi, iar Iulian Sima s-a ocupat de poze.

IMG_7121mod

Eu am plecat de la eveniment cu o ojă OPI, o ojă Maybelline și un rimel Oriflame. Abia aștept să le încerc, atât pe acestea, cât și cadourile de la sponsori. IMG_7193mod

A fost un eveniment frumos, primul Beauty Swap al bloggerițelor din România, dar pentru mine a fost mai mult decât atât, a fost primul eveniment în care Theam a intrat în rândul lumii, lumea bloggerițelor de beauty! ❤

7 thoughts on “BEAUTY SWAP BY BEAUTY BAROMETER

Leave a Reply

