Lazy Saturday routine #2

O nouă zi de sâmbătă aduce un nou articol. 🙂

Azi nu o să vă povestesc doar cum mi-am petrecut ziua de sâmbătă, ci și ce am făcut vineri seara. Asta pentru că vreau să vă recomand un loc, în care vă puteți distra tare bine.

Aseară am fost în club Tribute, la concertul celor de la Freestay. Nu prea știam nimic despre Florin Ristei, solistul trupei Freestay, mai mult, de la perioada cu “ea este Dana, colega mea…” nu mai ascultasem nicio piesă de-a lui, așa că nu prea eram convinsă dacă să merg sau nu, dar aveam chef să dansez și-am zis “hai, să văd cum e”. 😀

10928153_906902326006855_516988033_n

Și tare bine am făcut că m-am dus, pentru că m-am distrat mult mai mult decât mă așteptam. Ristei chiar face show și o face foarte bine. E super energic și îți transmite din energia lui. A cântat numai cover-uri, vreo 3 ore, cu pauze, timp în care nu am stat deloc jos. La ultima parte, cea în care a cântat aproape numai melodii vechi românești, mi s-a părut că a fost cea mai mare distracție. Toată lumea cânta și dansa.

Dacă vreți să vă distrați, vă recomand să mergeți în Tribute, la un concert Freestay, eu sigur o să mai merg. Următorul concert este pe 31 ianuarie.

După așa o seară de distracție,  ziua de sâmbătă a început mai târziu. 😀 Și m-am trezit cu chef să gătesc, așa că m-am apucat de treabă. Am făcut pancakes și lapte de migdale.

Lapte de migdale nu mai făcusem deloc până acum, dar tare bun mi s-a părut. O să postez în curând rețeta pe blog.

Mi-a plăcut mult cum au ieșit și clătitele americane. Le-am mâncat în 3 variante: cu unt de arahide și banane, miere și alune și gem de mure.  Bune, bune.  Și rețeta pentru pancakes o să apară în curând pe blog. 🙂

Ajutorul meu de nădejde din bucătărie a fost detergentul – gel de vase Finish Gel All in 1, cu care am spălat rapid și eficient tot ce murdărisem.

IMG_7341mod IMG_7351mod IMG_7365mod

Voi cum v-ați petrecut ziua?

2 thoughts on “Lazy Saturday routine #2

Leave a Reply

