Îmi plac diminețile…

Îmi place să mă trezesc dimineața devreme, cât mai devreme, când toată lumea doarme, pentru că astfel pot să mă bucur de liniștea din jur. În zilele de început de toamnă, de primăvară sau în cele de vară, când e răcoare afară, când vântul adie ușor și nimic nu ar prevesti căldura toridă din timpul zilei, îmi place să ies pe balcon pentru a mă bucura de aerul curat de dimineață. În zilele de iarnă, când e atât de frig afară și totul e înghețat, când uneori cu greu dau plapuma la o parte să mă ridic din pat,  gândul la cana de ceai fierbinte, învinge tot.

Dimineața îmi place să-mi beau cafeaua sau ceaiul în timp ce scriu pentru blog, citesc o carte ori îmi planific activitățile pentru ziua în curs.

10942825_908567449173676_1010058709_n Îmi place să mă trezesc dimineața, înaintea tuturor, pentru că mă hrănesc cu acea liniște, cu momentele când sunt doar eu cu mine, cu planurile și visele mele. Astfel încerc să le pun cap la cap,  să văd ce și unde am greșit, să găsesc soluții, pentru a le vedea împlinite. Când mă trezesc foarte devreme sau adorm târziu, îmi place să mă uit pe geam să văd cine nu mai doarme la ora aceea. Cine mai face asta? 😀

Uneori, îmi place să mă trezesc dimineața doar pentru a putea pregăti micul dejun pentru ceilalți. Pentru a-i putea surprinde și a le vedea zâmbetul de pe fața lor.

Când sunt acasă, chiar dacă am stat până târziu în oraș, mereu mă trezesc dimineața pentru că astfel simt că pot să petrec mai mult timp cu ai mei, pot să mă bucur mai mult de timpul petrecut acasă.

10917940_897557836941304_4668077498776687253_o

Îmi place că dimineața omul e altfel, e mai jovial, mai încrezător, mai zâmbitor, mai glumeț, mai cu poftă de viață. Mereu, dimineața muți munții din loc, poți să faci orice și ai încredere în asta. Ș-apoi, încet-încet, pe timpul zilei îți mai pierzi din entuziasm. Și abia în dimineața următoare redevii ce ai fost cu o zi în urmă, acel om luptător, jovial, încrezător. Și tot așa.

Si-atunci, eu vă propun ceva: Hai să facem din diminețile nostre, cele mai frumoase zile!  🙂

Tu ce zici: Cât de mult îți place dimineața? Cât de mult te bucuri de ea?

7 thoughts on “Îmi plac diminețile…

  1. Si pentru mine dimineata este speciala! Eu obisnuiesc sa ma trezesc la 6 ca sa practic Yoga…imi place sa ascult linistea si sa ma dezmortesc incet-incet; in general vad totul mai clar in acest moment al zilei si parca pot sa simt energia din jur!

    Like

  2. Și eu ador diminețile, mai ales vara la ora 5 când e răcoare și liniște. Doar că în general nu mă trezesc, apoi îmi pare rău că am dormit atât de mult. Vreun sfat pentru a reuși totuși să mă trezesc?

    Like

Leave a Reply

