Rutina de îngrijire a tenului, cu produse Elmiplant

Povestea mea cu produsele Elmiplant a început în vacanța de iarnă. Am găsit la mama, loțiunea micelară și mi-a atras atenția, deoarece nu știam că au și acest produs în gama lor. Am folosit-o, inițial mi-a plăcut, așa că am zis să încerc și un gel de curățare de la ei, deoarece al meu tocmai se terminase (înainte am folosit gelul spumant purifiant, de la La Roche Posay).

IMG_6927mood2

După ce am ales gelul de curățare, am zis să mă uit și de o cremă hidratantă, iar cea anti-imperfecțiuni mi-a atras atenția și am și luat-o. Dar nu m-am oprit aici, am pus in coș și Apa Minerală Naturală, dar și CC Cream-ul, pe care de mult timp pusesem ochii și auzisem numai păreri bune.

IMG_7016mod02

Gata! Acum folosesc pentru ten doar produse de la Elmiplant.

IMG_6934mod

 Demachiantul pentru ochi îl folosesc de foarte mult timp, sunt super mulțumită de cum își face treaba și, deși uneori îl mai schimb, mereu revin la el.

Loțiunea micelară a fost produsul care m-a dezămăgit. Îndepărtează foarte bine machiajul, dar tenul meu nu s-a înțeles deloc bine cu ea. Simțeam nevoia să mă spăl rapid cu gelul de curățare sau să folosesc Apa Minerală Naturală, pentru că pur și simplu nu o suportam să o simt pe față.

IMG_6960mod

Pentru gelul de curățare cu triplă acțiune spun de trei ori DA! Îmi place mult și cu siguranță, voi reveni cu un review mai detaliat.

IMG_6976modCrema hidratantă anti-imperfecțiuni e doar hidrantantă și atât. Nu am observat să aibă niciunul dintre efectele pe care le promite. Miroase foarte bine, iar ce mi-a plăcut mie este că e mică (40 ml), așa că nu cred că voi ajunge să mă plictisesc de ea. Hidratează chiar foarte bine tenul și intră repede în piele.

IMG_6993mod

CC-Cream-ul este alt produs care m-a cucerit și pe care îl folosesc constant. Revin și aici cu un review.

IMG_6940mod

Apa Minerală Naturală mi-a plăcut, dar vă voi da mai multe detalii într-un articol viitor, când voi vorbi și despre diferențele dintre apa minerală și apa termală și vă voi spune și pe care o prefer.

Asta e tot. 🙂

Voi ce produse folosiți pentru ritualul de îngrijire a tenului?

6 thoughts on “Rutina de îngrijire a tenului, cu produse Elmiplant

Leave a Reply

