Inglot Goodies

Nu am mai scris de ceva vreme, dar ultima perioadă a fost foarte aglomerată și cea care urmează se anunță la fel sau chiar mai rău. Eu o să încerc să-i fac față cât de bine pot, că altfel nu am ce face, dar dacă vedeți că lipsesc iar, să știți că pe lângă examene și proiecte (da, am intrat în sesiune) și alte lucruri care mi se întâmplă, vă pregătesc și vouă multe surprize. 🙂

IMG_6510mod

Produsele pe care vreau să vi le arăt azi, le-am primit de la Inglot, la Xmas Beauty Challenge. Până acum nu mai folosisem niciun produs Inglot, așa că eram super curioasă de ele, pentru că auzisem numai de bine.

De cum am văzut produsele, o ojă și un fard, mi-au plăcut mult culorile. Asta și pentru că de ceva vreme a început să-mi placă să port pe buze culori cât mai închise. Eu, care eram adepta gloss-urilor în culori cât mai deschise, nude sau chiar transparente și nu iubeam deloc rujurile. Dar e clară treabă, vine o vârstă când începi să-ți schimbi obiceiurile. :))) Și așa încet, încet colecția mea de rujuri a început să se mărească. Roșu aprins, mat, cărămiziu, mov sau chiar fuchsia, toate au început să-și facă loc în trusa mea.

IMG_6536mod

Nuanța rujului este 410, este mat, pigmentat și rezistă foarte mult. Din păcate, nu am apucat să fac poze cu el pe buze, dar voi reveni cât de curând cu poze, într-un nou articol, veți vedea atunci despre ce e vorba.

Rujul nu conține parabeni și nu e testat pe animale. Are o formulă care îngrijește buzele cu ajutorul extraselor din caise și a vitaminei E. Se aplică ușor pe buze. Eu în ultimul timp, am început să aplic înaintea rujului un balsam de buze incolor, pentru a mi le hidrata și proteja mai bine.

IMG_6522mod

Fardul de pleoape nuanța Pearl 450 este o culoare vișinie care poate fi folosite într-o mulțime de combinații. Textura este una foarte fină, se aplică ușor cu pensula sau chiar cu degetul. Eu am folosit mereu un primer, înainte să aplic fardul, iar rezistența a fost una de durată.

IMG_6552mod

 

 

Leave a Reply

