Favoritele lunii ianuarie

A început deja luna februarie de vreo câteva zile, dar ne mai amintim puțin și de prima lună din an, care mie mi s-a părut că a trecut parcă prea repede. Începând de azi o nouă rubrică își face loc pe blog, Favoritele lunii. Cu siguranță, ați văzut acest gen de postare pe foarte multe bloguri, dar mie îmi place mult ideea și am preluat-o.

În ianuarie am descoperit mai multe produse, dar pentru acest articol am strâns doar 6 dintre ele, cele cu care m-am înțeles cel mai bine.

pagemod02

1. Gelul exfoliant mască, de la Emiplant  este cel despre care v-am povestit și aici. Vă spuneam încă de pe atunci că își face foarte bine treaba. Eu l-am folosit în toate formele: gel de curățare, exfoliant și mască. Chiar am simțit că îmi curăță foarte bine tenul. Însă, acum mă gândesc să îmi iau un gel de curățare care să fie mai delicat cu tenul meu, pentru că acesta conține micro-particule, care mi se pare că îmi agresează puțin fața, dacă îl folosesc mai mult de o dată pe săptămână. Încă nu m-am hotărât ce gel îmi voi cumpăra, dar nu voi renunța la gelul de la Elmiplant, pe care îl voi folosi doar o dată pe săptămână, pentru exfoliere.

2. Loțiunea micelară Sebium H2O de la Bioderma mi-am recumpărat-o pe la sfârșitul lunii decembrie. Am avut o perioadă de vreo 2 ani când nu am folosit nimic altceva pentru îndepărtarea machiajului, doar că mi se părea că tenul meu nu se mai înțelege așa bine cu acest produs, așa că am renunțat la el. Acum sunt foarte încântată de ea, cred că i-au schimbat compoziția pentru că mi se pare că miroase diferit și curăță mai bine. După ce se va termina, o voi recumpăra.

3. Despre Crema Stop Imperfecțiuni 4 in 1, de la Yves Rocher v-am mai povestit și aici. Și-a primit atunci laudele, dar vă spuneam că m-am plictisit de ea și am renunțat să o mai folosesc. Ei, bine nu știu cum am făcut, dar m-am reîntors la ea și tare mult îmi place. Nu estompează ea mai deloc imperfecțiunile, dar usucă coșurile și nu le permite să-și facă de cap.

4. Rimelul Volum Vertiginos, de la Yves Rocher a fost descoperirea lunii. Mi se pare genial!  ❤ Arcuiește, dă volum genelor și le face extrem de seducătoare. Peria rezervor e foarte flexibilă, usor de utlizat, întinde genele și nu le apropie deloc! Chiar deloc!

5. După ani bun, nu-l mai folosisem de prin liceu, m-am reîntors la Serul pentru vârfuri deteriorate, de la Avon. E bun, bun, cel mai bun. Acum serios, pentru prețul pe care îl are își face incredibil de bine treaba. Înainte îl foloseam pe jumătate din lungimea părului, dar acum de când m-am tuns mai scurt, îl aplic doar pe vârfuri. Mi le hidreatează, nu mai sunt deloc aspre și chiar au aspect sănătos. Clar îl voi recumpăra!

6. Fondul de ten de la Laura Mercier l-am primit de la o prietenă, e cel fără ulei. Îmi place că are acoperire mare, e rezistent, dacă folosesc și primer și pudră nu am probleme ore bune, se întinde foarte bine pe față și nu încarcă deloc tenul. A devenit preferatul meu.

Nu mă opresc doar la produse cosmetice, vreau să vă recomand și 2 filme și un serial. Da, am început să mă țin de obiectivele pe care mi le-am setat pentru 2015 și despre care am scris aici. Vă spuneam atunci că nu prea mă uit la filme și nici la seriale, dar că încerc să schimb acest obicei. Asta am și făcut!

page

Primul film pe care îl recomand este The Theory of Everything, nominalizat anul acesta la premiile Oscar. Cel de-al doilea film, Qu’est ce qu’on a fait au bon dieu, este o comedie franțuzească foarte bună, la care am râs foarte mult.

Serialul de care vă ziceam este deja binecunoscutul Downton Abbey. Da, am început să mă uit și eu la el și tare mult îmi place, aproape că l-am terminat.

Asta-i tot! Să aveți un februarie călduros și liniștit! 🙂

Leave a Reply

