I am back! I am back!

Bine v-am regăăăăăsit!

IMG_7646mod

Uf, cât dor am adunat de când nu am mai scris pe Theam și cât de mult îmi doream să mă reîntorc. Acum, zic eu că nu mai plec deloc (sau cel puțin așa sper :D). Am avut o perioadă foarte aglomerată, dar tare, tare frumoasă. Lucrurile s-au mai așezat acum, așa că azi m-am așezat cuminte la birou, mi-am făcut o cană de cafea și m-am pus pe scris, apoi pe făcut poze, citit și iar scris.

IMG_7647mod

S-au adunat multe de povestit în tot timpul cât am lipsit, dar nu-i bai, am pus la cale un plan și nu o să sar peste nimic din ce mi-am propus să vă arăt, povestesc, surprind.

IMG_7606mood

Today it’s about Theam! Today and everyday! 🙂

IMG_7591mood

Leave a Reply

