Hydraphase UV Intense Legere

Gataaa! Am găsit-o! Și cât am căutat-o și câte creme am încercat! Dar nimic nu mă mulțumea. Ba simțeam că nu se întinde bine pe față, ba că nu îmi hidratează tenul și mereu aveam impresia că e uscat, iar fondul de ten se adună, ba era una, ba era alta.

Doar că de când am descoperit crema Hydraphase UV Intense Legere, de la La Roche Posay toate nemulțumirile au dispărut. Își face treaba mai bine decât au făcut-o toate cremele de față pe care le-am avut până acum. ❤

IMG_7671mod

Ce spune producătorul?

Cu tehnologia Joncţiunilor Celulare: Acidul Hialuronic Fragmentat asigură o infuzie de apă termală la nivel celular, pentru o hidratare de lungă durată. Este o cremă adaptată pielii sensibile. Sistemul de filtre solare (SPF 20) protejează pielea de expunerea la razele UVA şi UVB. Potrivită pentru Ten Normal – Mixt / Ten Deshidratat.

  • HIDRATARE INTENSIVĂ PENTRU PIELEA SENSIBILĂ
  • EFICACITATE DE LUNGĂ DURATĂ
  • PROTECŢIE UV

IMG_7658mod

Cum mi s-a părut?

Am cumpărat crema pentru că iarna aceasta tenul meu a avut de suferit destul de mult din cauza frigului. Mi-l simțeam tare uscat, iar în zilele geroase aveam impresia că parcă ar crăpa pielea. Clar aveam nevoie de o cremă care să mi-l hidrateze și îngrijească. Am ajuns la Hydraphase UV Intense Legere și pe cuvânt că am făcut cea mai bună alegere.

Îmi place mult cum se întinde, intră foarte repede în piele, o catifelează și o pregătește pentru aplicarea fondului de ten, care a început să nu se mai adune și să reziste mai mult. Consistenta este fluidă, astfel că nu trebuie să aplici o cantitate prea mare de produs. Un punct în plus îl bifează şi pompița, cu care e prevăzut recipientul, deoarece astfel poți să folosești exact cantitatea de care ai nevoie și nu ai cum să irosești.

IMG_7666mod

Are un miros fresh, e non- comedogenă și nu conține parabeni. M-am bucurat tare mult că are SPF 20. Cremele cu SPF e bine să le folosești în orice perioadă din an, nu doar vara.

Folosesc crema de peste 3 săptămâni și chiar îmi simt tenul mult mai hidratat și mai catifelat. Hydraphase UV Intense Legere e un produs pe care sigur l-aş recumpăra.

pagemod

Tu ce cremă de față folosești?

 

2 thoughts on “Hydraphase UV Intense Legere

Leave a Reply

