Părerea mea despre magazinul online HM

Cred că deja toată lumea ştie că HM are magazin online. Ştirea apăruse pe la sfârşitul anului trecut şi de atunci am tot aşteptat să-mi pot comanda online hainele pe care nu le găsesc în magazine, dar care îmi plac aşa de mult. Cu siguranţă, dintre toate magazinele din România, HM este preferatul meu când vine vorba de haine. ❤ Mereu găsesc acolo ceva care să-mi placă, pe care să mi-l cumpăr sau la care să-mi rămâna gândul. 

Am profitat de faptul că au reducere de 25% la un produs (reducerea se aplică automat la produsul cel mai scump), dacă te abonezi la newsletter şi transport gratuit până pe 19 aprilie şi mi-am comandat ceva.

Screen Shot 2015-03-26 at 15.02.04

M-am apucat să analizez site-ul, m-am tot uitat, am adăugat şi scos produse din coş timp de vreo oră şi ceva până m-am hotărât ce să-mi aleg. Am urmat paşii necesari finalizării comenzii, doar că eu mă apropiam de final, dar căsuţa pentru codul de reducere tot nu o găseam. Am văzut că nu am fost singura care a păţit asta, am citit pe blogul Fulviei, că la fel i s-a întâmplat şi ei.

Am plasat comanda fără codul de reducere, în speranţa că poate cumva printr-o magie se aplică automat codul. Normal că nu s-a întâmplat asta şi m-am înfuriat. Aveam un cod de reducere şi voiam să beneficiez de el!!

Am început să citesc atentă mail-ul şi am dat peste următorul paragraf: Dacă doriţi să ne contactaţi, vă rugăm să ne apelaţi la 0800 89 7777 (0 LEI apel – taxele de apel ale liniei fixe) sau să trimiteţi un e-mail la Serviciul pentru clienţi.

Exact de ce aveam nevoie. Doar că era duminică, pe la prânz şi nu aveam nicio speranţă că îmi va răspunde cineva, dar am zis să încerc. Şi ce să vezi?? Mi-a răspuns imediat cineva, i-am explicat problema mea, mi-a anulat comanda, mi-a explicat unde găsesc căsuţa pentru codul de reducere, şi-a cerut scuze pentru situaţia creată, mi-au zis că sunt la început şi încă mai au de schimbat şi modificat lucruri, dar că lucrează la asta. S-a oferit să-mi refacă ea comandă, dar i-am spus că mă descurc. O dată ce îmi rezolvaseră problemă nu avea niciun sens să stau în telefon să refacem împreună comanda. Mi-a spus că s-ar putea să dureze 4 zile până voi primi comanda, deşi sunt din Bucureşti, dar au primit foarte multe comenzi.

11117566_954837027880051_924262294_n

Am rămas plăcut surprinsă de cât de repede, uşor, calm şi cu vorbă bună mi-au rezolvat problema. HM de la mine ai un mare 10!!! ❤

Într-adevăr, comanda mi-a venit la fix 4 zile lucrătoare. Am plasat comanda duminică şi vineri a ajuns. Un mare plus l-a primit şi pentru cum erau ambalate hainele, fiecare haină era pusă într-o pungă separată, care era sigilată.

Dacă vreţi să comandaţi puteţi intra pe http://www2.hm.com/ro_ro/index.html. Nu uitaţi că aveţi transport gratuit până pe 19 aprilie! Hai fuguţa pe site şi luaţi de vă bucuraţi! )

Leave a Reply

