Zilele de luni anunță săptămâni frumoase!

Scriam acum ceva vreme un articol despre zilele de luni, cele care încep mereu cu planuri: „De luni mut munții din loc..”, „De luni încep dieta…”, ” De luni mănânc sănătos”. Mereu de luni!

Și așa ne găsim în zilele de luni un aliat, care parcă ar trebui să aibă mai multă voință ca noi, ar trebui cumva să ne împingă de la spate să facem tot ce ne-am propus, că noi și așa avem prea multe pe cap și suntem mult prea ocupați.

Și tună și fulgeră, când ce să vezi, a trecut luni, a trecut și marți, s-a dus toată săptămână și tu nu ai reușit să faci chiar tot ce ți-ai propus. Ei, ăsta să fie tot necazul, că oricum trece repede, pentru că o nouă zi de luni îți bate la ușă! Și tu o aștepți iar cât se poate de zâmbitoare, cu planuri multe, idei și dorințe!

Doar că acum sper că ți-ai învățat lecția și ești atentă, că doar ai văzut și tu că ziua de luni dispare uneori mai repede decât apare și iar îți strica toată buna dispoziție și elanul de început!

Dar de data asta, fii tu mai sprintenă ca ea! Așteapt-o energică, zâmbitoare și nerăbdătoare! Da, nerăbdătoare să-ți începi tot ce ți-ai propus  “de luni”!

Pentru mine ziua asta de luni e diferită, pentru că știu sigur că nu poate să anunțe decât o săptămână dintre cele mai bune!

IMG_7915,od002

Așa că-mi pun roșu pe buze, las în urmă mireasma parfumului preferat și zâmbetul îmi e până la urechi!

IMG_7926mnod

Rujul roșu, de la Avon, e primit de la mama, și m-a cucerit de când l-am văzut!

IMG_7905mod

Parfumul La Petite Robe Noire, Guerlain e preferatul mamei. Tânjam după el de multă vreme și mereu când ajungeam acasă eram fericită că pot să-l port! Acum îl am, e al meu și mă bucur de el în fiecare zi! Bine, aproape în fiecare zi, că parcă nu mă lasă inimia să-l consum atât de repede, oricât de mult mi-ar plăcea.

IMG_7899mod02

Mascara Better than Sex, de la Too Faced, e unul dintre cadourile primite de Crăciun, de care m-am bucurat cum nu se poate mai bine. Adevărul e că de Crăciunul acesta am fost tare răsfățată și am primit mult mai multe cadouri decât m-aș fi așteptat!

Așa arată ziua mea de luni. A ta cum e?

2 thoughts on “Zilele de luni anunță săptămâni frumoase!

Leave a Reply

