Experienţa mea cu produsele Paula’s Choice

După toate câte am citit pe blogul Pasagerei, dar şi pe blogurile de beauty, nu aveam cum să nu-mi comand şi eu produse de la Paula’s Choice. Şi am stat şi am citit şi m-am documentat, până să aleg produsele, dar cel mai greu a fost să prioritizez de ce am nevoie. Până la urma m-am hotarat să aleg 2 produse: Clear Pore Normalizing Cleanser şi Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum with Retinol.

11159397_958147617548992_1568821681_o

M-am bucurat că mi-au ajuns neaşteptat de repede, 2 zile, dar mai ales că au fost super înţelegători şi mi-au anulat un produs, pe care eu îl comandasem, doar că atunci când am citit nu am fost suficient de atentă şi nu am văzut că se folosea pentru 30+. Norocul meu a fost că mi-am dat seama la vreo 2 ore după ce trimisesem mail-ul şi totul s-a rezolvat foarte repede. Aici au primit un mare plus de la mine.

De cum au venit produsele au intrat rapid în teste. Mi-am comandat varianta mini, tocmai pentru a vedea dacă se potrivesc tenului meu.

11078764_958147600882327_1411668621_o

În perioada când le-am folosit aveam probleme cu tenul şi speram ca cele 2 produse să mă ajute. Dar nu a fost deloc aşa, ba mai mult, în loc să-mi dispară  “minunile” de pe faţă mai multe, îmi apăreau altele. Am folosit vreo săptămână produsele şi cum nu am văzut nicio îmbunătăţire,  am renunţat la ele.

După vreo 2 săptămâni, timp în care am folosit deja super lăudata cremă de la Yves Rocher, am revenit la ele, le-am folosit vreo 2 zile şi iar m-am trezit cu alte ciudaţenii apărute. Aşa că am pasat produsele sorei mele, poate la ea or avea efectul mult dorit. Dar s-a confruntat cu aceeaşi problema ca si mine.

11167300_958147604215660_700830881_o

Din păcate, produsele Paula’s Choice ori nu sunt adaptate pentru tenul meu ori le-am folosit într-o perioadă nefavorabilă. Eu parcă nu le-aş zice un NU categoric, m-aş reîntoarce cândva la ele. Plus că încă mai am din gelul de curăţare, care cel puţin la primele utilizări mi s-a parut că imi curăţă tenul foarte bine.

11137603_958147614215659_1646551943_o

 Chiar sunt curioasa care e experienţa ta cu produsele Paula’s Choice.

Leave a Reply

