NEW IN

Vă spuneam săptămâna trecută, pe Facebook, că am fost plecată în vacanță. Mi-am luat câteva zile libere și am plecat la niște prietene în Bruxelles. Am profitat din plin de vremea frumoasă (a fost neașteptat de cald), dar și de toate locurile pe care le-am văzut. Am fost în Brugge (tare mult îmi doream să ajung acolo) și în Ghent, unde am mâncat la un restaurant cu mâncare foarte, foarte bună. A fost o excursie de care am profitat din plin! 🙂

Însă normal, că încă dinainte de a pleca, îmi făceam planuri de shopping, eram foarte curioasă să văd ce produse au ei și la noi nu se găsesc, care e diferența de preț, ce mai, abia așteptam să merg prin magazine. Într-adevăr, așa cum mă aștepta, la ei sunt o muuulțime de produse, care la noi nu existe, așa că mi-a fost foarte greu să aleg ce să-mi iau. Unele produse le-am luat pentru că aveam nevoie de ele, altele pentru că eram foarte curioasă sau pentru că mi-au plăcut mult, pe moment.

IMG_8359mod

Pentru păr mi-am ales șampon și balsam din gama Dessange, până acum nu auzisem de ea, dar mi-a atras atenția și în plus, erau și la reducere. Un alt produs care la noi nu există și care mi-a atras atenția a fost Uleiul extraordinar, de la L’oreal pentru păr subțire. Încă nu l-am încercat, dar abia aștept să o fac.

IMG_8365mod

Pentru ten am ales 2 produse: Crema DD Cream, de la Nuxe și Fluid hidratant cu efect matifiant, de la Caudalie. Am început să-mi placă tot mai mult produsele de la Nuxe și Caudalie. Mi se par extrem de bune. ❤

IMG_8372mod
IMG_8398mod

Pentru corp am ales mai multe produse: un gel de duș și un deodorant, ambele de la Nuxe, o cremă de duș și un ulei anticelulitic, de la Le Petit Marseillais. Recunosc că de uleiul anticelulitic sunt foarte curioasă, abia aștept să-l încerc. Am mai descoperit gama de produse de la Rituals. Eu am fost în magazinul lor din Brugge, unde cred că am stat aproape o oră și de unde am plecat cu un scrub de corp absolut genial și o mănușă pentru masaj. Scrubul l-am încercat în magazin, am un sistem de testare foarte fain. Când îi voi face review-ul, vă voi arăta și poze din magazin.

IMG_8448

Pentru mâini am ales crema de la Avene, care era la ofertă, cumpărai 2 creme, iar una era la jumătate de preț. Am văzut că aceeași ofertă e și în România, iar prețul e cam la fel.

IMG_8382mod

Alte produse pe care mi le-am cumpărat au fost de la ICI PARIS XL. E un magazin asemănător cu Sephora de la noi, îl găsești peste tot, sunt foarte multe produse acolo. Eu am ales doar două produse, un ruj de la BE Creative Make-up, un brand foarte cunoscut la ei și un set de bețișoare de lemn pentru împins cuticulele.

IMG_8424modIMG_8427modIMG_8433mod

La final am lăsat produsele de care sunt cea mai mândră: uleiul de corp, de la Lierac, care miroase genial, burețelul pentru fond de ten de la Real Tehniques (de când mi-l doream), și o cremă de păr, Casting Sunkiss Jelly, de la L’oreal. Această cremă promite să-ți dea reflexe naturale, asemenea ca cele pe care ți le dă Soarele vara, doar că nu trebuie să ai părul vospit. Lucky me! Baza mea e naturală, mi-am făcut doar ombre, dar vor dispărea și ele, pentru că am de gând să merg curând la salon, pentru a-mi tunde serios din păr! Deci, să vină vara!! ❤

Acum îmi iau timp, pentru a le testa, încerca și bucura de ele, iar apoi revin cu review-urile. Până atunci v-am pregătit multe alte articole! 🙂

2 thoughts on “NEW IN

  1. Faine cumparaturi! Ma bucur ca ai gasit chestii interesante aici si ca ai vazut si alte orase in afara de Brux! Sper sa ne vedem data viitoare!

    Like

    1. Daa, chiar multe lucruri interesante. Şi eu vreau să ne vedem, data viitoare când o să vin, te anunţ din timp. Te pup! :*

      Like

Leave a Reply

