Happiness CC-Cream!

IMG_8596moood 02021În ultima vreme, am tot auzit și citit numai lucruri bune despre CC-Cream-ul Gerovital, din gama Happiness. Cu toate că am adunat ceva BB Cream-uri, CC-Cream-uri, fonduri de ten, și mai nou și un DD-Cream (cel pe care mi l-am luat din Bruxelles) tot nu am rezistat și mi l-am cumpărat și pe cel de la Gerovital. Era prea lăudat în blogosferă și voiam neapărat să-i văd și eu efectele.

IMG_9022mod

Am deja aproape 2 săptămâni de când o testez, mi-am cumpărat-o imediat cum am venit din Bruxelles și de atunci nu am mai aplicat altceva pe față. Pur și simplu m-a cucerit acest produs! Mai mult, am amânat testarea DD-Cream-ului, de la Nuxe, de care sunt foarte curioasă, dar acest produs, chiar mi-a oferit exact efectele pe care le căutam! I’m loving it!

IMG_9038mod

Îmi place mult pentru că față de alte CC-Cream-uri pe care le-am încercat mi se pare că are acoperire mult mai mare, nu încarcă deloc tenul, uniformizează nuanța tenului și îi oferă un aspect natural. Și la capitolul rezistență stă foarte bine, mult mai bine decât un fond de ten chiar. Mi s-a întâmplat de multe ori să aplic fond de ten dimineață, iar pe la prânz, să-mi dau seama că nu-l prea mai am pe față. Dar cu CC-Cream-ul, de la Gerovital nu am avut probleme.

IMG_8553mod

În prima săptămână când l-am folosit, am fost foarte atentă și curioasă să văd cât de mult rezistă și a trecut testul cu brio. De obicei, mă machiez pe la 7 dimineața, iar pe la 19.00, cel târziu 20.00 mă demachiez, iar în timpul ăsta se păstrează foarte bine.

IMG_8568mod IMG_8574mod

Eu am ales nuanţa Mediu, deși recunosc că mi-a fost puțin teamă să nu fie prea închisă, dar mie mi se pare că mi se potrivește perfect. Și unde mai pui că miroase și a caise, preferatele mele. Și mirosul se simte pe bune. E o plăcere să mă dau dimineața cu ea! 😀

IMG_9028mod

Sunt unele dimineți în care prima data aplic cremă hidratantă, eu am ales-o pe cea de la La Roche Posay, altele în care folosesc doar CC-Cream-ul, depinde și de cât timp am la dispoziție. Apoi aplic blush, illuminator and I’m ready! 🙂

IMG_8603mod

CC-Cream-ul e disponibil în 3 nuanțe: cu zmeură- nuanță deschisă, cu caise  – nuanță medie, cu afine – nuanță închisă. Are o cantitate de 50 de ml, iar prețul este de 18 lei. Nu are parabeni și conține parfum hipoalergenic. Produsul se găsește cu ușurință, în mai toate hypermarketurile sau chiar în farmacii. Eu vi-l recomand! 🙂

9 thoughts on “Happiness CC-Cream!

  1. Suna tare bine descrierea ta. M-ai convins sa il incerc cu prima ocazie cand ajung in tara. Nu găsesc Gerovital in Germania. O zi frumoasa iti doresc :*

    Like

  2. L-am cumparat si eu tot din cauza laudelor citite in blogosfera si recunosc ca nu m-a dat deloc pe spate. Eu am varianta cu zmeura-deschisa si o folosesc doar blenduita cu BB Creamul de la Nivea pentru ca separat nu-mi place nici una dintre ele. Si sunt dezamagita pentru ca nu are factor de protectie UV.

    Like

    1. Din păcate, aşa e, nu are factor de protecţie, aici are un minus şi de la mine. Chiar îmi pare rău că la tine nu a avut efectul dorit, dar măcar ai găsit o cale de a o folosi.

      Like

    1. Eşti prima persoană care îmi spune asta. Mie nu mi se pare că e aşa, dar orice părere e binevenită. So, thank you! Zi frumoasă să ai! 🙂

      Like

  3. Merge deschis cu un pic de crema de fata, incercat pana iese nuanta potrivita(testat pe fata/gat), sau aplica o pudra cu o nuanta mai deschisa peste!

    Like

Leave a Reply

