Smoothie-ul de dimineață

Pentru că am fost „certată” că nu am mai postat nicio rețetă de smoothie-uri, astăzi revin cu un astfel de articol. Mie îmi place mult să-mi încep diminețile cu diverse smoothie-uri, pentru că mi se par foarte sățioase și îmi dau energie. Ieri mi-am făcut un smoothie delicios, care mi-a tăiat poftă de mâncare până spre prânz.

IMG_9112mod

De curând, am descoperit un lapte de orez cu vanilie, care mi se pare foarte bun. Eu obișnuiesc să-mi fac acasă laptele de migdale, de caju, de ovăz, pentru că ce-ți faci tu, clar e mai bun decât ce găsești în magazine, doar că uneori, din comoditate, apelez și la ce se găsește în magazine. Dar încerc să fac asta destul de rar!

Până să ajung în Bruxelles nu încercasem deloc laptele de orez, iar acolo pentru că-l avea prietena mea, mi-am pus în cafea și mi-a plăcut tare mult. Normal că atunci când m-am întors în țară, am început să mă uit prin magazine, să găsesc ceva care să mă mulțumească. Am cumpărat de prima dată laptele de la Alpro, auzisem de multă vreme de produsele lor, dar nu încercasem până atunci nimic, și mi-a plăcut mult.

IMG_9072modbu

Pentru că tot îl aveam în casă, ieri am zis că aș vrea să-l folosesc și altfel decât în cafea sau simplu și mi-am făcut un smoothie.

IMG_9090mod

Ce am folosit:

  • O banană
  •  căpșune
  • lapte de orez
  • semințe de chia
  • migdale
  • sirop de agave sau miere (dacă vrei să îndulcești, mie nu mi s-a părut că e cazul, a fost suficient de dulce)

Cum am procedat?

Am tăiat și pus în blender banana, căpșunele, migdalele, peste care am adăugat laptele. Am mixat bine, apoi am adăugat semințele de chia. L-am băut rapid, în timp ce am citit una dintre revistele mele preferate.

IMG_9117mod

IMG_9121mod

Să fiți sănătoși! 🙂

Leave a Reply

